C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Impulzus

2010.09.07. 20:07 - Camka

Mivel éjjel fél 2-kor még ébren voltam, a hajnali ébredés nagyon nehezen akart összejönni. Legszívesebben be se mentem volna ma dolgozni, de hát nem igen tehettem mást. Magyarázkodni sem volt kedvem, hogy miért maradnék itthon. Viszonylag azért jól indult a nap. Kaptam egy felettébb hatékony fizikoterápiás eszközt a stresszes napok orvoslásása végett. Egy kis csipkelődő vibráló masszázs és máris pezsgek az ígéretek szerint. Napközben tettem a dolgomat, hol kisebb, hol nagyobb lendülettel. Volt szerencsém, bár sajnálatos eset miatt, összefutni a Barátok köztből Somával. Kedves, szimpatikus és jó fej srácnak ismertem meg. Váltottunk pár szót a munkájáról, és szinte ragyogtak a szemei, amikor erről beszélt. Elmondta, hogy ő nagyon élvezte Soma szerepét is :) Tűz és víz a valós életbeli és a filmbeli szerepe. Ma véletlenül meghallva egy beszélgetést elgondolkodtam valamin. A jövőmön, illetve azon, hogy miért van az, hogy egyes kollégák megjelenése iszonyatosan irritál, és ha épp nem jönnek dolgozni még a csapat hangulata is más? Nagyon nehezen telt a mai nap, vártam is, hogy gyorsan vége legyen. Délután egy kedves invitálást kellett visszautasítanom. Tudom ezzel csalódást okoztam valakinek... és az én kampányszövegem sem fog így tökéletesedni. Hazaérve gyorsan lepakoltam, és máris magamra helyztem a tappancsokat :) Hát valami isteni bizsergés és rángatózás kapott el. Még a nyakfájásom is elmúlt :) Ki is próbáltuk még a nagymamámmal is, hátha az ő fájdalmain is enyhíteni tud ez a készülék. Majd meglátjuk idővel. Asszem, ma pihis este lesz, alig bírok fent lenni a fáradtásgtól, csak vonszolom magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr952278637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása