C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Végre péntek

2010.09.03. 19:03 - Camka

Péntek, péntek, péntek... Sa lalala....De jó végre nyugiban lenni, és készülni egy munka nélküli csak pihenős hétvégére. Végre nem kell korán kelni, napközben azt tehetem amihez épp kedvem van, magam ura lehetek :) Húzós munkahét után ezt vártam a legjobban. Főleg ezt, hogy nyugiban elvonuljak szobámba és olvassak, tévézzek, csak legyek... A héten rendeltem 3 könyvet az Alexandrától, bőség zavara van, hiszen most nem is tudom melyiket olvassam. Ám még a múltor elkezdett könyvet sem fejeztem be... Majd ebből is abból is olvasok egy keveset :) El is kezdetem a macskás könyvet (Csodálatos elbeszélések macskákról),azonban kicsit csalódtam benne, valahogy másra számítottam. Eléggé "nyugdíjas" olvasmánynak tűnik. Majd csak kiolvasom előbb utóbb :) Térjünk csak kicsit vissza a mai napra. Ma délután 4-ig adhatták le ajánlószelvényeiket azok, akik az önkormányzati választásokon jelöltek kívánnak lenni. Én már tegnap megkaptam a határozatomat :) Bent a munkahelyen ez miatt kicsit felgyorsultak a tennivalók. Sorra érkeztek a jelöltek, és valakik a gyűjtésből versenyt csináltak, és nem restelltek a kötelező 49 helyett akár 231 cédulát is behozni. Ennek sok jelentősége nem volt, azonban részben velünk "csesztek ki", hiszen ezeket mind egyesével fel kellett dolgozni a rendszerbe, ami persze a túlterheltség miatt párszor lefagyott és olykor ismételt munkára kényszerített minket. Szerencsére a munkaidőm 1 órakor lejárt, de voltak kolléganők, akik nagy örömükre túlórázni kényszerültek. Egyre jobban éleződik a helyzet, növekszik a feszültség, egyre nagyobb a parázás,érződik a bizonytalanság, ami kihatással van a munkahelyi légkörre is. Úgy gondolom számunkra sem a jobb, sem a bal oldal nem lenne jó (ezt nem politikai oldalra értem), hanem a középút jelentene biztonságot és talán jobb körülményeket. De majd a település nagyja eldönti.. Csak néha azon mosolygok, hogy sokan milyen nagy reményekkel mesélnek képviselői tervekről, mindenki azt hiszi, majd most ő váltja meg a világot, lelkesedésük már néha mókás, hiszen mi már tudunk valamit, amit ők, egyszerű választó és választandó polgárok nem. De a pillanatnyi öröm kedvéért hagyjuk meg őket abban a hitben, hogy... :) Nah de ne politizáljunk. Erről jut eszembe, hogy nekem sem ártana kicsit átgondolni a kampányszövegemet, tévés bemutatkozáshoz összeszedni gondolataimat. Délután nagy része pakolással, kevéske házimunkával és egy régóta várt családi beszélgetéssel telt. Aztán hamar este lett és végre aludhatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr82269626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása