C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hétfő

2010.08.24. 10:59 - Camka

" Senki sem kérdezte akarsz-e megszületni,távozásodról is más fog dönteni. Ám a közte levő idő a TE kezedben van használd ki okosan!!! "

Mi is történt ezen a napon? Reggel a kollégák szülinapi jókívánságaikkal fogadtak, majd meglepetésemre a délelőtt folyamán néhány kedves telefonhívás is érkezett. A munka szokásos tempóban és kedvben telt. Nehezen akart 4 óra lenni. Sikerült pár perccel korábban elillannom, mivel igyekeznem kellett, hogy zárás előtt pár üzletbe bejussak. A festő ma kezdte itthon a munkát. Nagy melo előtt állunk, hiszen az egész hát megszépül. Épp ezért kellett festékboltba is bemennem, hogy minden szobába vegyek valami szép bordűrt. Nagy feladat volt ez számomra, a választás is nehezen ment, de azért sikerült. Ezen majd már csak a szobám színének kiválasztása tesz túl... Hazaérve, nem igazán tudtam segíteni, így hirtelen ötletből fakadóan úgy döntöttem, hogy elmegyek Szemesre és lepakolom Felség kiállítását. Megkértem barátnőmet, hogy segítsen nekem, vagy legalább tartson szóval, miközben én pakolok. Jött is lelkesen, és amíg felpakolni több mint 5-6 órába tellett, addig a leszedés pikkpakk szinte alig fél óra alatt sikerült. Gyorsan ment, már csak azt kellett megoldani, hogy hol helyezem el addig a képeket, amíg a gazdája el nem szállítja őket. De ez is sikerült és biztonságos helyen tudhatom a fotókat. Egy rövidke beszélgetés és fagyizás után itthon még tettem egy kicsit a dolgomat, majd tévézés közben bealudtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr822243376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása