C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

"Nagyok" között

2010.08.25. 21:32 - Camka

Nehezen ment a reggeli ébredés. A szűkös hely miatt rosszul aludtam, sőt még a legnagyobb éjjelben sikerült lepottyannom az ágyról is. Azonnal észhez tértem, ahogy bevágtam a térdemet a padlóba. :) Bizony, bizony így jár az, aki nagy ágyhoz van szokva, raadásul nem tud forgolódás nélkül aludni :) Reggeli kényelmes készülődésem eredménye majdnem az lett, hogy elkéstem. Bár mai beosztásom Siófokra szólt, de egy-két apró teendő miatt szükségesnek láttam bemenni a hivatalba is. Majd ismeretlen helyre ismeretlen emberek közé indultam. Rég jártam Siófokon, valahogy újabban kimarad az életemből. Pedig emlékszem hajdanán sokat utazgattam oda. Ma jegyzős tanácskozáson kellett résztvennem,ahol az utóbbi időszak jogsabály módosításait illetve a jövőben várható helyzetet beszéltük át. Mivel most jártam elször a polgármesteri hivatalban, így kicsit izgatottan léptem be az ajtón. Kicsit korábban érkeztem, hogy legyen elegendő időm felmérni a terepet. Elegáns és Siófok egységes arculatával berendezett és díszített teremben foglaltunk helyet. Meglepően láttam, hogy szinte mindenki ismer mindenit, csak nekem voltak "homályos foltjaim", de egy kedves, újonnan megismert jegyző kolléga igyekezett ezen segíteni. Azért a környező vármegyék vezetői is megjelentek, így akadt számora is pár ismerős személy. Fontos infókat és a tapasztalt jegyzőktől sok-sok okosságot, raktároztam el. Egész gyorsan vége lett a tanácskozásnak. Megragadtam az alkalmat, mivel nyertem egy kis időt, felkerekedtem ajándékot venni kerezstlányom szülinapjára. Tavaly Hannah Montana őrület volt, mostanra azt már kinőttük, jelenleg a vámpíro és a vérfarkasok hódítanak. Nem kellett sokat ötletelnem a meglepetésen, mert a kisasszony szerényen benyújtotta igényét, hogy valami alkonyatos cuccot szeretne. Erről ennyit... nem keveset sétáltam a Kálmán Imre sétányon, amire megtaláltam a legmegfelelőbbet. Majd holnap kiderül, hogy elnyerte e a tetszését :) A beiktatott vásárlás után visszamentem a munkahelyre, ahol aztán már csak bezsélgetés volt. Referáltam a hallottakról, majd közös kólázás közben kicsit elnosztalgiáztunk pár kollléganőmmel. Siettem aztán haza. Már napok óta halogatom, hogy meglátogatok egy két emberkét, akik felajánlották az ajánló szelvényüket, de az esténkénti pakolás miatt mindig elmaradt.Ma csak egyik rokonunkhoz értem oda,de bár ne mentem volna. Eléggé lehangoltan, kedvetlenül és megbélyegezve egész estémet tértem haza. Mindenesetre levontam a következtetést, valakiket jobb lesz a jövőben elkerülni, és a békesség kedvéért csak a saját fülemnek és szememne hinni. Hiszem elég felnőtt vagyok már ahhoz, hogy megfelelően tudjam értékelni a dolgokat és felismerjem a "gonoszt". A festéssel egész jól állunk, már 2 szoba teljesen kész. Bár még van vissza munka bőven. Úgy érzem ma sem kell ringatni magam, amit vizszintesbe kerülök valószínű máris bealszok. Ma már csak nem huppanok le az ágyikómról és nyugodtam pihenhetek holnapig :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr752247835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása