C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hosszú hétvége röviden

2010.08.30. 18:35 - Camka

Hosszú hétvége.... Gondoltam én, hogy pénteken gyorsan végzünk a festéssel, aztán egész hétvége pihis lesz. Hát nem így alakult, szombat este még a festés utolsó munkálatait, illetve a takarítás hátralevő részét kellett átvészelni. Hiába, elszoktam a fizikai munkától. Valamit ez ellen sürgősen tenni kell, mert biztos egy idő után nem fog jóra vezetni. Pénteken kaptam a nagymamámtól egy függöny karnist. Már nem nézte jó szemmel, hogy az ablakcsere óta eltelt 2 év és nekem még nemhogy függönyöm, de még karnisom sincs. Nagyon klasz krómozott rudat választott, szép kunkori véggel. Praktikus szülinapi ajándék volt. Most már sokkal nagyobb kedvvel járkálok függönyt nézni. Talán majd annak is eljön az ideje :) Van nekünk egy nagyon rendes szomszédunk, akire aztán mindig lehet számítani. Az egész festés és fűtésszerelés alatt sok mindenben segített, szinte minden villanyszerelői munkát elvégzett és még a karnisomat is ő szerelte fel a falra. Köszi Lehel :) Szóval a hétvége nagy része munkával telt, így vasárnap reggel, amikor felébredtem nagyon jól esett már maga a tudat is, hogy végre egy nap, amikor nem jön hozzánk mesterember, és végre rendet tudhatok magam körül. A lustizást nagyon nem engedhettem meg magamnak, mert ígéreteimet teljesíteni kellett. Ám azért vasárnap délutánra belefért egy kis pihi is. Viszont a korai alvás most sem jött össze, mert csak este későn sikerült hazaérnem.

Biztos van jópár dolog amit kifelejtettem ebből az utólagos bepótolásból, de talán majd lassacskán, ha bevillannak a részletek, majd megírok. Nem éppen szerencsés dolog utólag megírni az eltelt napok történéseit. Klassz volt ez a hétvége, azonban így vasárnap estére kicsit elszomorodtam. Van nekem egy kedvenc, kis plüss zsiráfom. Neve: Pemzli. Számomra nagyon kedves embertől kaptam még nagyon régen. Ha valami bánatom van, vagy öröm ér mindig elmesélem neki, és olykor beengedem ágyikómba és együtt alszunk :9 Pemzli most ement egyet kirándulni, kicsit országot járni. Ebben az egy hétben most valaki másnak hoz szerencsét, és vigyáz rá. Ám nekem meg úgy hiányzik, úgy a szívemhez nőtt... Még soha nem volt így távol. Nem is gondoltam volna, hogy egy kis plüssállatka is ennyire tud hiányozni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr652259450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása