C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Téli depresszió

2010.01.28. 19:19 - Camka

Napsütést szeretnék, meleg szellőt, és ibolyázni szeretnék már végre :) Nagy kívánság ez? Ebben a kemény mínuszban most nem igazán van kedvem menni semerre.Gondoltam befekszek egy pár percre a szoliba, de még addig sem volt kedvem elsétálni. Pedig azt mondják, hogy az elég hatásos téli depresszió ellen. Bár csakis mérsékelten. Mondjuk rám nem is jellemző, hogy gyakran hosszabb időt eltöltenék alatta. Kéthetente, hetente egy hat perces alkalom még megengedhető. Ma nagyon vártam, hogy lejárjon a munkaidőm. Szabályosan szenvedtem. Egész nap fáradságot éreztem, és a közérzetem is gyatra volt. Reggel hiába keltem fel 5 órakor, mégsem tudtam elkészülni 2 óra alatt :) Öcsi már topogott a kapuban, amikor én még csak öltöztem. De nem késtünk el :) Igaz a mai fésülködés és smink kimaradt, de két ügyfél között még reggel a hivatalban bepótoltam :) Napközben nagyon nyugis volt, főleg főnökség nélkül. Tettem a dolgomat, hol kisebb nagyobb sikerrel. Örülök, hogy végre már itthon vagyok. Egy forró fürdő után, meleg szobámban a takaró alatt lapítok. Tegnap még sok mindent terveztem mára, de úgy döntöttem, hogy ezek mind megvárnak. Ma este önző leszek és magamat fogom kényeztetni :) Megyek is...

Ui: Nem is tudom miért, honnan jött... Ma egész nap ezt a számot dúdoltam... Megérintette az én belső világomat is.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr181710423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása