C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hullámok között

2010.08.19. 22:13 - Camka

Címkék: munka választás miért is kedvkérdés

A mai nap enyhén hullámzó volt. A reggeli felfele ívelést a déli órákban kissé lejtős süllyedés, majd hazaérve a munkából erős emelkedés, aztán az esti órákban pedig zuhanás jellemezte. Reggel fél 8-kor első utam a jegyzőhöz vezetett. Rövid szakmai konzultáció miatt kerestem fel. A közelgő választások meglehetősen felpörgették a teendőimet, főleg így, hogy lelkesen gyűjtöm az ajánlószelvényeket. Napközben a kisebb nagyobb akadályok rugalmas átugrásával, többszöri egyeztetések eredményeképpen gördülékenyen sikerült elvégezni a feladatokat. Bár a déli órákban egy keresztbeszervezéssel és kissé nyügös reagálásokkal próbálkoztak elszomorítani a napomat, de ekkor még ez nem sikerült. Vígaszt leltem kedvenc meggyes mákos fagyimban :) Úgy érezve, hogy minden készen áll a hétvégi eseményhez, mind aki jól végezte dolgát megkönnyebbülve pattantam be az autóba és indultam haza felé. Egy-két küldetést még igyekeztem teljesíteni, de sajnos nem igazán jártam sikerrel. Itthon jó hírek fogadtak. A fűtésszerelők már csak holnap jönnek , és a festővel is sikerült megegyezni,hogy hétfőn kezdje a munkát. Ez azért volt nagyon jó hír, mert így talán nagyobb esélyt látok arra, hogy összejön a tervezett hétvégi program. Bár ez még múlik egy másik személyen is... Akinek igyekeztem elújságolni, hogy a cél érdekében sikerrel jártam, de sajnos nem volt hajlandó velem kommunikálni. Mindennek biztos oka van, ám azért igazán illő lett volna, ha legalább egy mondatot visszaüzen, hogy "izé, bigyó ez van", főleg miután tényleg aggódtam az állapota miatt. De sebaj.... Szóval lépjünk! Bár kicsit elszomorít... Nagyon vártam már, hogy eljöjjön ez a mai nap. Eléggé kimerítő volt ez a hét, zsúfolt, sok munkával teli. Elfáradtam, Nem szoktam én ennyit dolgozni :) El is szunyokáltam ma egy kis időre a híradó után. Este megnéztem a Döglött akták című sorozat egyik epizódját, és eléggé meghatott a történet. Sokat morfondíroztam, hogy vajon én hasonló helyzetben mit tettem volna? Túl érzékeny vagyok mostanában...persze a napvégére csak eltörött a mécses.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr172233996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása