C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Keserű gyümölcsnap

2010.01.13. 20:40 - Camka

"Egyél egy gyümölcsöt és jobb kedved lesz." Tegnap ezt ajánlotta Tündi. Meg is vettem a napi gyümi adagomat már reggel munkába menet, de hiába fogyasztottam el, a napom annál rosszabb lett. Hiába próbált később egyik "legkedvesebb" ismerősöm vígasztalni, csak elsírtam magam.... Viszont elmesélt valamit, amit először nem igazán akart megosztani velem, mert tudta, hogy a szívemre veszem még azt is.... De örülök, hogy elmondta. Kivülről látva az ő dolgát, aminek érdekes módon és is valamennyire szereplőjévé váltam, magamra ismertem mások személyében és könnyebben megértettem rajta keresztül magam hibáit és ennek következményeit. Itt volt az élő példa arra, hogy sorra csináltam én is a hülyeséget. Semmivel nem vagyok különb... de az biztos nem akarok ilyen maradni! Tanulságos és elgondolkodtató volt nagyon. Abban is igaza van, hogy a történtek után késő "megbánni" a dolgokat. Előbb gondolkodni és bízni kell. "Ha kiejtem kezemből a telefont, az összetörik, utána késő megbánni, hogy miért ejtettem ki, mert már összetört." Szomorú, hogy ekkora ára lett, amire megtanultam.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr451668024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása