C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pókernap

2009.11.24. 23:40 - Camka

Címkék: játék barátok póker

Végre elkaptam a fonalat.. :) Ma megtaláltam a gépemen, azt az oktatófilmet, amit Kiskertésztől kaptam, hogy megtanuljak pókerezni. Régóta tervben volt, hogy ráveszem magam és megismerkedek a játékszabályokkal, de valahogy eddig mindig elmaradt. Ma az egész napos tanulás után remek kikapcsolódásnak tűnt. Eleinte nagyon zavaros volt az egész, nem voltam képben, hogy mi is az a kis vak licit, nagy vak licit, flop, turn, river, showdown, nah meg a limitekről meg a pókerkezekről már ne is beszéljek. Elkezdtem nézni a filmet, de ez így kevésnek bizonyult. Úgy éreztem, hogy én ezt a legjobban és a leggyorsabban csak akkor fogom megtanulni, ha gyakorlom is. Regeltem a pokerstars oldalon és mindjárt éles játékba kezdtem, igaz egyelőre csak játékpénzzel. Mindeközben elkaptam a logikáját, megértettem a szabályokat, és az első pár játék után már nyertem is. Eddig mindig csak römizni szoktam, de most úgy tűnik ez jobban tetszik nekem. :) Lehet én leszek a jövő pókerbajnoka?:) A sok gyakorlás biztos meghozza majd az eredményt. Aztán végre kihívhatom Kiskertészt is egy nagy játszmára, akinek majd igyekszem méltó ellenfele lenni :)

Imho, tudom még kora este azt ígértem Neked, hogy ma Rólad fog szólni a blogom. Esedezve kérem bocsánatodat, de mentségemre szolgáljon, hogy kettőnk kapcsolatából nem találtam hirtelen olyan témát, ami publikus lehetne :) Amúgy remélem, már készülsz a romantikus lánykérésemre :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr271550421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása