C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Adj hitet...

2009.10.23. 23:49 - Camka

Címkék: zene barátok tanulás gondolatok

Röviden, tömören: mai nap nyugisan telt, kisebb vendégjárás kizökkentett a tanulásból, de a tervezett 10 tételt sikerült ma is teljesítenem. Ebédre finom almás és meggyes rétes volt, kicsit ettől feldobódtam... Áthívtam Zullt is, hogy kóstolja meg a nagymamám csuda finom rétesét. Aki finoman szólva kétpofára falta, annyira ízlett neki :) Huhh, de gonosz vagyok :) Nem sajnáltam ám tőle, mert hozott nekem viszonzásképpen egy filmet, amit napok óta próbáltam megszerezni, de valahogy nem sikerült rábukkannom. Bár azt még nem tudom, mikor lesz időm megnézni, de a polcról már bármikor leemelhető :) Délután még tanulás, vacsorára tejbegríz fahéjasan :) Az este lustizással telt, csacsogtam barátaimmal, és meglepetésemre megkeresett egy régi ismerősöm, akivel már lassan 4-5 éve nem beszéltem. Semmi hírt nem hallottam felőle, úgy eltűnt anno, mint a néger gyerek az alagútban.:) Örültem neki nagyon.. meg is beszéltünk jövő hét elejére egy közös teázást mesedélutánnal egybekötve :) Mai napról nem kívánok többet szólni. :)

Csak egy üzenetet küldenék egyik kedves ismerősömnek:

Legyen hited, és add ezt a hitet másoknak is, hogy egy szebb életet lehet élni, a helyes döntéseink által!

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr701470913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása