C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

High Stakes

2010.06.18. 20:59 - Camka

"Az mindig rádfér,hogy lecsillapodj. Előre 50 évre tudom, hogy mi lesz. Úgysem bírod ki :) Szerintem, felnézne rád, ha kibírnád :)" Imho Kedves, betartom amit ígértem. Nagy a tét :) Bár szívesen látnálak, amúgy itt a Balcsin, de lehet hogy most én még szívesebben mennék Békéscsabára? :) Csakazértismegmutatom :)

Fogadtunk. Egy hétvégébe, hol itt hol ott. Majd meglássuk, hogy ki nyer :) De most erős vagyok és tutti én jövök ki ebből a legjobban :P Így indult az este, majd röpke csevely után magamra maradtam és álláshelyek után kutakodtam. Elhatároztam, hogy mától rendszeresen figyelemmel kísérem a közigállást, és minden alkalmat meg fogok ragadni.Ha tetszik valakiek, ha nem. Előbb-utóbb lépnem kell, ezt az egyhelyben topogást már nehezen viselem. És az az érésem ez mind kihat más dolgomra is. Bár nagyon jó sok pénzt keresni kevés munkával, de még jobb lenne, ha komoly munkát végeznék még több pénzért. A jelenleginél tényleg többre tartom magam, mint hogy napokat töltsek semmittevéssel. Elvégre már csak egy hetet kell aludni és doktorrá avatnak. :) Jujj, de várom már. Én leszek Dr. Csili, ahogy Ákos elkeresztelt :) Munka után aludtam egy pár órácskát :) Igen, már megint... Nyügösség ellen a legjobb megoldás, előbb is rájöhettem volna. Egy kis házimunkát terveztem későbbre, aztán mivel zömében itthon ülős lesz a hétvégém így nem kellett sokáig győzködni magam, hogy másnapra halasszam. Viszont ma szép összeg állt a házhoz. Hosszú évek után végre sikerült megállapodni egy adás-vételben és ennek jártunk a végére... Ám így már lassan alig marad valami, ami odakötne... Mint tudjuk a pénz meg nem mindig boldogít, de jó hogy ha van. Talán ezzel is így közelebb kerültem egy külön lakás megszerzéséhez.... Ági néni igazi kollégaként kezelt, ami nagyon jól esett a kis lelkemnek. A többit meg már tudjátok... Jut eszembe, ma még a tévét sem kapcsoltam be :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr492092474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása