C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pocsék nap

2010.06.10. 07:01 - Camka

Kedvetelnül szaladgáltam ma egyik helyről a másikra. Szervezkedtem. Volt szerencsém ellátogatni egy fazekas és egy festő műhelybe is. Káprázatos volt, valami nyugalom áradt a sok-sok képből és cserépből. Magával ragadott az érzés. Annyira szükségem van a pihenésre, alvásra, a szellemi kikapcsolásra. Csak lenni és lenni. Minden külső ingert kizárni és csak elleni. Talán jót tenne a csend, a nyugalom "kapcsolatomnak" is. Sorra hibázok s csak idegeskedést okozok. Holott ezt akarom a legkevésbé.Jóvá szeretném tenni a dolgokat. Nagyon! Nagyon bánt hogy annyira elcsesztem az egészet, hogy már nem tudunk beszélgetni, hiába közeledek, valami mást érzek, ami érdektelenséget mutat. Ez már nem játéknak tűnik, ijesztő. És én vagyok a hibás, tudom. Ebéd után kolléganőmmel elruccantunk Siófokra. Egy -két hivatalos dolog elintézése mellett jutott idő és energia a privát ügyekre is. Sikerült majdnem mindent beszerezni, amit szerettem volna. Már majdnem vége volt a munkaidőnek amire visszaérkeztünk. Persze munka már nem volt, csak egy kis trécselgetés. Majdnem kedves kolléganőm fulladását okoztam elő, amikor a kellő pillanatban adott téma kapcsán felvetettem, hogy "Talán majd nekem is egyszer megjön az eszem" Mindez nevetésbe fordult át, és megállapítottuk, hogy valamit biztos elrontottam előző életemben. Ma busszal jöttem haza és így volt alkalmam régi ismerősökkel beszélgetni. Vajon elkezdtem már én is kampányolni? Ebben az őrjítő kánikulában alig vártam, hogy hazaérkezzek. Úgy terveztem, hogy egy hűsítő zuhany után még elcsatangolog erre arra, de a meleg úgy elnyomott, hogy sikerült majdem 2 órát szunyókálnom a hűss szobában. Ébredés után valami fura érzés fogott el. Beszélgetni szerettem volna.... De akárkit hívtam senki nem vette fel a telót.... Aztán az este már csak eltelt, egy kis munkával, lustizással. Megfordult ám a fejemben, hogy a jövőben kicsit máshogy fogom írni a blogomat, mert sokat írok magamról, ami nem is lenne baj, csak már nekem is sok a "jajjgatásaimból". Azon dolgozok, hogy jóvátegyem, pozitívan álljak dolgokhoz, így írásaimban is valami jobbat, olvashatóbbat szeretnék produkálni. Bár mindehhez valami plusznak is kell velem történnie.....

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr722070699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása