C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Stresszoldós nap-kinek hogy

2010.06.04. 21:26 - Camka

Reggel ismét csatornakopogásra felébredni csalódás volt számomra. Tegap azt olvastam egy érdekes könyvben, hogy mielőtt ébredés utáni állapotomban teljesen észhez térnék és kinyitnám a szemeimet, gondoljak valami kellemes dologra, emlékre, s figyeljem meg, hogy az a napom már csak akkor jó lehet. Este úgy feküdtem le, hogy hajnalban majd így teszek, de meghallva az eső csordogálást egyből az jutott eszembe, hogy nemár, tegnap már olyan jó idő volt, miért kell még mindig esnie? A következő gondolatom pedig az volt, hogy vajon mit is veszek fel ma, mert már 2 heti vasalnivaló áll kupacban :) A munkaidő kisebb nagyobb meglepetésekkel eltelt. Azt hiszem sikerült ma valakinek a szervezésemmel némi kis örömet varázsolnom a napjába. Ma volt alkalmam különleges ízvilágú borokat is kóstolni. Persze munkaidőben :) Fiatalember, aki már régi ismerősnek számít, amikor megjelenik nagy táskájával biztos valami kellemessel lep meg. Nem igazán szeretem a bort, de az biztos hogy én ezeknél eddig jobbat nem ittam. Valami isteni ízvilágba cseppentem. Amire pedig mind a 8 fajtát megkóstoltam ki is pirultam rendesen :) mai pálmát nálam a Tokaji Aszú 2000 (6 puttonyos) édes tokaji bor vitte, de igazán remek volt a Tagyonhegyi Olaszrizling 2007-es is. A vörösborok közül a Villányi Cabernet Sauvignon & Kékfrankos Cuvée 2007 és a Szekszárdi Cabernet Sauvignon 2007 ízlett legjobban. Már csak azon aggódtam ezek után,hogy véletlenül hazafelé meg ne állítsanak egy rendőri ellenőrzés során. Munkaidőm lejártával siettem Ritához, ahol kisebb fájdalmakat átvészelve majdnem egy órát töltöttem el a kényelmetlen gyantázó ágyon :) Persze innen is elkéstem, ahogy az ezt követő masszázsról is. Hiszen előtte és utánna Joli tartott szóval, akivel még talán évelején találkoztam utoljára. Sorsttársamnak sok mesélnivalója volt, aztán csatlakozott sajnálatunkra a Főnök úr is, és a csajos dolgokról inkább az üzleti problémákra tértünk át. Idő, idő, s már rám is csörgött Nita. Élveztem, csak kevés volt. Megtudtam azt is, hogy a masszázs akkor igazán hatásos, ha közben szóban is kibeszélem a problémáimat, mert csak ekkor szabadulok meg igazán a stressztől. Bár volt olyan pillanat, amikor én megint csak nagyokat hallgattam, és azon merengtem, hogy egy fiatal csaj hogy lehet ennyire megkeseredve, és kifelé mennyire nem ez jön le. Most nem magamról van ám szó :) Masszázs után pihi, kis traccsparty lent a strandon. Probléma probléma hátán. Mindenki tele van gonddal, idegeskedni valóval. Viccnek szántam, aztán sírás lett a vége. Ne haragudj ezért! Rátapintottam valakinél valamire aztán a megnyíló panaszkodásából sok minden új dolgot szűrtem le. Bonyolult az emberi lélek. Ideje volt már hogy fél 6 fele hazaérjek. Egy-két e-mail elküldése, egy fontos levél várása, aztán máris este lett. Forró zuhany , olvasás, csevegés majd este helyszínelők társaságában. Mai tervezett takarítás viszont elmaradt, sebaj majd holnap bepótolok mindent.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr362056768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása