C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nyugis szombat

2010.05.29. 22:34 - Camka

Egy ideje már éjjelente nyitott ablaknál alszok. Ma hajnalban különösen jól esett arra ébredni, hogy kopog az eső és a friss zápor illata beárad a szobába. Mivel ma reggelre piacos napot terveztem, így először igaz kicsit csalódottan feküdtem vissza,hiszen esőben kinek van kedve kint nézelődni. Ám gyorsan elvonultak a felhők, így ripsz-ropsz készülődés után mégis elindultunk. Anyu is jött velem,sok-sok cetlivel a kezében :) Meglepetésemre elég sopkan voltak, nagy piac volt. Magamnak is vettem ezt azt, olya annyira költekeztem, hogy egy fillér nem maradt a pénztárcámban, pedig jó sok volt :) Elsétáltam a bolhapiacos részre is, ahogy magával ragadtak a réges régi tárgyak. Elkaptam ezt az érzést. Azt hiszem ma kezdtem igazán megérteni azokat az embereket, akik ezzel foglalkoznak, vagy rendszeresen kilátogatnak iylen helyekre. Nagyon szép és régi tárgyakat láttam. Megállapítottam, hogy ezeket csak lassan és nyugodtan lehet megcsodálni.Olykor mintha valami múzeumban éreztem voln magam. Kinéztem egy számomra kedvesnek tűnő tárgyat, de nem vettem meg. Szeretném kikérni ehhez értő emberke véleményét és abban bízok, a jövő héten visszamegyek még meglesz. Gyorsan elszaladt az idő, már jött ismertem anyu, hogy sietni kell, mert ha ezt a tempót folytatjuk ebéd se lesz ma :) Következett a szokásos hétvégi bevásárlás, majd hazafelé vettük az irányt. Itthon besegítettem a főzésbe, hogy minél hamarabb készenlegyen, hiszen ma a reggelit is kihagyva, már farkas éhesek voltunk. Késői ebéd után egy kis délutáni alvásra hajtottam fejem. Elég nyúlfarknyira sikeredett, de elégnek tűnt. Aztán csak elvoltam, pihiztem, olvasgattam a délután hátralevő részében. Este fele bejelentkezett Imho. Jót csacsogtunk, kicsit megédesítette a napomat, csak aztán viszonylag hamar elhúzott, mert jajj annak akit a számítógépes játékok a fogjukká ejtenek :) Aztán így magamra maradva folytattam az olvasást, és sikerült kiolvasnom az "Erő benned van!" című könyvet is. Több minden megragadott a mondanivalója közül, felnyitotta a szememet jópár fontos dologra, amik mellett eddig elsiklottam. Érdekes szituációkat gondoltam át és még érdekesebb következtetéseket vontam le. Hasznos volt, ebből is tanultam. Aztán pedig mostan elvonultam aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr572040743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása