C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

retro feeling

2010.01.25. 20:34 - Camka

... 12 nap. Ennyi telt el az utolsó bejegyzésem óta. Őszintén megírva, nem sok késztetést éreztem és érzek arra, hogy napról napra írogassak ide. Fene tudja mi az oka ennek. Valahogy lelkesedésem alábbhagyott, de az is lehet, hogy kicsit savanykás hangulatomban befordultam. Persze olykor kénytelen vagyok kifele mosolyogni. Inkább, mint magyarázkodjak és kiváncsiskodó kérdésekre füllentgessek. Persze ma egyik ismerősömtől megkaptam, hogy szereti bennem ha jókedvem van, ha poénkodok, de szabályosan undorodik tőlem, amikor lerí rólam, hogy megvagyok keseredve az élettől. Hát az elmúlt napokban sajnos sokszor volt ilyen... A lelkizésből mára ennyi elég is. Nem ezért tértem ide vissza, nem erről akarok írni. Azonban megdöbbenve láttam, hogy az elmúlt két hétben talán többen látogatták az oldalamat, mint amikor napról napra írtam. Nem is tudom mire voltatok kiváncsiak, Ti, akik vissza visszatértek :)

A hosszú, de mégis rövidnek tűnő, pihenéssel töltött hétvége után meglehetősen üdén ébredtem ma reggel. Annyira korán keltem, hogy egy kis netezés, tévézés is belefért.. nah meg végre egy hétköznap reggel amikor sikerült beágyaznom :) Sőt még arra is volt időm, hogy kitöltsem a vagyonnyilatkozatomat... Bár jópár oldalt könnyedén egy laza csukló mozdulattal elintéztem...:) Aztán indulás Öcsivel dolgozóba, aki kicsit megvárakoztatott. A mínusz 7 fokban nem éppen volt kellemes várakozni. De túléltem .... Munka munka munka. Ezzel telt a napközben. Viszonylag sok mindent elintéztem. Határidős dolgaim azonban nem hogy megfogyatkoztak volna, inkább csak gyűltek. Szerintem már most eddig idén többet dolgoztam, mint a tavalyi év egész második felében. Ügyirat ügyirat hátán, lassan a szekrényemben sem férek már el. Ebéd az kimaradt, mert becsokiztam. Ma törlesztettem egyik kedves ismerősömnek is a múlt héten tett szívességét. Délután gyorsan eltelt. Hazafelé egy-két napok óta elnapolt elintéznivalót is sikerült megoldanom kisebb nagyobb sikerrel. Itthon fincsi vacsi, tejfölös csirke várt :) Aztán csacsogás volt a program. Jól esett semmit nem csinálni, vagyis valamit mégis csak :) Tegnapi napon egyik ismerősömmel kötöttem egy fogadást. Úgyhogy ha valaki a megszokottól valami eltérőt érzékel velem kapcsolatban ez az oka. A tét nem nagy, jelképesen csak egy üveg édes pezsi, de talán ez a módszer jó lesz arra, hogy fejlesszem önuralmamat. Bár a pezsgőt nem szeretem, nem igazán ez motivál, inkább a bizonyítás... :) Aztán a kora este egyre vidámabbá vált. Igazi retrofeeling lett urrá rajtam. Ismét tizenévesnek éreztem magam. Fura érzés töltött el. Megtudtam hogy Peter nagy szerelme, amikor én még tutti óvodás voltam Kim Wilde volt :) Szigorúan csak ezt a klippet engedélyezte nevéhez kapcsolásáshoz, pedig volt ennél jobb száma is :) Nah de kérem, igényesek vagyunk és a testformára többet adunk, mint a zenére :) Pedig Nenaval együtt lehet jobbat alakított :) Ugye Peter?:) Aztán a nagy MSNezésben vadul dobálóztunk a linkekkel. Bevillantak tizen páréves korom nagy szerelmei is, akiknek számait talán ha megerőltetném az agyam a mai napig szó szerint tudnám. Hát mit ne mondjak, talán ugyanannyi éves lehettem, mint most 11 éves keresztlányom. Néha elmosolyodok rajta, ahogy most ő is oda van Hannah Montanaért, Miley Cyrusért, Jonasért meg a többiekért, hogy én is iylen voltam :) Jól esik visszaemlékezni :) Nah de emlékeztek Prince-re? Emlékeztek? 2Unlimited , Snap , Culture Beat, Ace of Base, Dr. Alban, Snap ám ez is a javából , KLF :) Van ám még :) La Bouche, Mr. President, Hajnalig sorolhatnám :) Nagyon imádtam Őket :) De jó is lenne még egyszer tizenévesnek lenni. Átbulizni éjszakákat, kilógni a kollégiumból, kocsmában együttlógni a többiekkel, magasról .....-ni mindenre... Lazán, pörgösen venni az akadályokat. Jujjj, de sok hülyeséget megcsináltam. Az én anyukámat is behívta ám az osztályfőnök egy beszélgetésre :) Akik akkor nem ismertek, most el se tudnák képzelni rólam. Bár azért maradt eszetlenségemből a főiskolás éveimre is, nah meg a pécsi Replay-es éjszakákról ugye már ne is beszéljünk... Nem is tudom hogy tudtam annyi tequilát meginni, mint abban az időben...még jó hogy azok a fotók a mai napig nem kerültek elő :)

Kikapcsolt ez a mai este. Nem hiába, a kellemes emlékek mosolyt fakasztanak kis lelkünkben is.

Ui: most tudtam meg Peternek volt még egy szerelme. Hát mit nem mondjak , akkora nyomot nem hagyhatott benne a zenei nívó, ha csak most jutott eszébe :) Bár az lehet, hogy szőkesége és nagy mellmérete annál inkább :) Sabrináról sem szabad megfeledkezni, aki nem szőke, de nagy mellű :) Hát le se tagadhatná, hogy pasiból van :P Amúgy kedves csajok, facér a pasi :)

Legvégére hagytam a popkirálynőt. Madonnát, aki a mai napig számomra leges legnagyobb :) Imádom! Madonna régen. Madonna most.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr141701589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása