C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pause nap

2009.12.29. 22:20 - Camka

Címkék: zene film barátok gondolatok természet élvezetek

Ismét egy nap, amikor reggel kényelmesen egy picit tovább lustizhattam az ágyikómban. Mára különösebb intéznivalót nem terveztem. Fő szerep a pihenésnek és a kikapcsolódásnak jutott :) Délelőtt folyamán megnéztem azt a filmet, amin tegnap este sikerült bealudnom. Gyorsan rájöttem, hogy valószínűleg ennek oka a fáradtság lehetett és nem a film unalmassága. Jim Carrey ökörködése könnyed, laza szórakozást nyújtott, fülig ért a szám, és azon vettem észre magam, hogy hangosan hahotázok a "humor gumiarcú antikrisztusának" tartott színész alakításain. Nagyon kellett ez mára nekem. Mégjobban feldobódtam ettől, nem mintha az elmúlt napokban mély letargiában lettem volna :) Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy nézze meg ezt a filmet. (Yes Man) Ebédre nagymamám a napok óta kívánt fincsi ételt készítette el, csak az én kedvemért :) Tejfölös csirkepörköltet krumpligombóccal. Isteni finomra sikerült, mint mindig :) Aztán gyors készülődés, mert indultunk kutyát és embert sétáltatni :) Vagyis magamat beleszámolva 2 embert és 4 beagle kutyust. Mindenkinek jutott kettő, ami olykor elég rendesen káoszt keletkeztetett, hiszen a vadon élő állatok szagát megszimatolva kutyáink legszívesebben nem nézve ágat-bokrot keresztül kasul szaladtak volna. Olykor harsogott tőlünk az erdő :) Messze messze mentünk, olyan utakon jártunk, amit eddig még nem is ismertem. Erdőn, mezőn, réten, szántáson, iszonyatos nagy sáron át közel 4 óra gyaloglás után végre hazaérkeztünk. Kicsit kimerített ez a nagy séta, hiszen nem igazán vagyok hozzászokva a gyalogláshoz. De nagyon jól esett a friss levegőn kint lenni. Kikapcsolt teljesen az agyam. Elhatároztam, hogy ezt a túrát mindenképp hamarosan meg fogom ismételni. Esetleg van valaki, aki újból szívesen elkísérne? :) A nagy túra után megérdemeltem a finom eperlekváros és nutellás palacsintát, hozzá Kiskertésztől kapott különleges csokis chilis ízű teával kellemesen felmelengedtem magamat :) A mennyországot varázsolta az ajkaim ízlelőbimbóira. :) Komolyan! Kóstoljátok meg :) Az élvezetektől és a fáradtságtól kimerülve eldőltem kicsit. Aztán kis idő után arra riadtam fel, hogy bealudtam. Egyik ismerősöm felfedezett minap a Petőfi Rádión egy Tankcsapda remixet, átküldte nekem is, hogy ha ezt meghallgatom tutti felébredek. Így is lett, annyira felpörögtem, hogy már abszolút nem érzem magam álmosnak. Nem igazán szoktam Tankcsapdát hallgatni, valahogy ez kimaradt az életemből. De megállapítottam, hogy egész jó, és tetszik ez nekem. A rock zene soha nem volt idegen számomra... Bevillant, hogy épp ma van Debrecenben a nagy koncert, és épp mostanra már a rajongók tombolva énekelnek, és iszonyatos jó hangulat lehet. Kiváncsian várom Kiskertésztől is majd holnap az élménybeszámolót :) Feltéve, ha lesz hangja a sok kiabálás után :) Tehetséges remixelő haverommal levadásztunk a neten jópár TCS számot, és ekkor akadt rá, és hívta fel a figyelmemet a következő számra, ami igaz TCS szám, de nem ők adják elő. Szerintem baromi jó ez a változat is. Hallgassátok :) Már csak Péterfy Bori miatt is :) Arra leszek kiváncsi, hogy Peter barátom milyen remixet állít össze a kiválasztott TCS számaiból. :) Kultúrálódtam Rammsteinből is :) Bombázva lettem a youtube-os linkekkel, hogy nah még ezt, még ezt is nézzem meg. Döbbenetes párhuzamot kellett felfedeznem Falco és Rammstein között, és igaz az agyamat majdnem eldobtam, hogy milyen zenéket hallgatnak egyesek :) és állítólag a csajok ezt nagyon szeretik :) Ha ezen az úton haladok, még az is lehet, hogy ezt a műfajt megszerettetik velem is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr1001631389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása