C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Végre péntek

2009.11.20. 22:14 - Camka

"Ébredj fel álmodból" Huuhhh, már jó lenne lecserélni a telefonomban az ébresztőhangot. Egyre nehezebben viselem, amikor megszólal. Így volt ez ma reggel is. Már negyed 5-kor riadot fújt nekem. Korán keltem, mert a tegnap esti takarítást mindenképp szerettem volna befejezni. A porszívózás és a felmosás mára maradt. Kicsit megcsúsztam, mert pakolás közben találtam egy nagyon régi fecnit, ami tele volt írva, mostanra már szép emlékeket jelentő szavakkal. Kicsit elbambultam, elméláztam a régmúlt történésein. Oly annyira, hogy aztán kapkodnom kellett, hogy beérjek fél 8-ra dolgozni. Még munka előtt a reggeli bevásárlást is sikerült 5 perc alatt megoldanom, hiszen tudtam, hogy munka után arra már nem lesz időm. Bent a hivatalban feszült hangulat fogadott. Ugyan mégis mi volt az összetűzés tárgya: az aránytalan és igazságtalan fizetésemelés. Ezzel kapcsolatosan én is kifejtettem a véleményemet, ami egyeseknek nem igen tetszett. Aztán a napközepére egyik kollégám elmondta, hogy díjazza bennem az őszinteségemet, egyenességemet, és hogy ellentétben másokkal én soha nem a hátuk mögött beszélek ki embereket, hanem felvállalom az esetleges konfliktust és megmondom a szemébe. Hozzátette, hogy épp ezért nem is tud rám haragudni.... Mindenesetre én akkor is igazságtalannak tartom, hogy azok a személyek akik nagyon jól imitálják a munkát, magasabb eltérítést kapnak, mint aki tisztességesen dolgozik. Munka után siettem haza, mert Zull fél 2-re ígérkezett. Persze fél 3-ra ide is ért. Ami most nem is jelentett problémát, mert legalább addigra a rakott krumpli is elkészült sok sok sajttal a tetején :) Megebédeltünk, aztán belecsaptunk a lecsóba. Megígértem neki, hogy segítek elkészíteni egy turizmussal kapcsolatos dolgozatot. Persze csak a vázlat felépítéséig jutottunk, hiszen a gép előtt ülve, a netet böngészve sokkal érdekesebb dolgokra bukkantunk. Jól szórakoztunk :) Aztán hogy valami érdemlegeset is végezzünk ma, Zull kitalálta, hogy keressünk olcsóbb GFB-t. Kalkulátor kis is dobta az ajánlatok közül a számunkra legkedvezőbbet. Egy-két dolog nem volt számomra világos ebben a biztosítósdi világban, nekem is segítséget kellett kérnem. Mákvirág nagyon segítőkész volt, minden kérdésemre válaszolt. Meg is kérdezte aztán utána tőlem, hogy cserébe imádom e annyira, hogy megszerzem neki azt a közel 1 millás munkát, amiről anno beszélgettünk :) Hát nem is tudom, az ily' nagy imádásomat még ki kell érdemelnie :) Nagyon gyorsan eltelt a délután. Persze a tanulásom ma is elmaradt. Este további részében már nem csináltam semmi fontosabb dolgot, csevegtem barátaimmal és közben olvasgattam neten ezt azt erről arról. Mai napra kellőképpen tájékozott lettem :) Most már nyugovóra térhetek :) Sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr941540779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása