C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nem éppen fényes nap

2009.11.17. 23:05 - Camka

Reggel pikkpakkra kiugrottam az ágyból. Talán sok idő után az első éjszaka volt, hogy felébredés nélkül sikerült átaludnom. Viszonylag korán már bent voltam a munkahelyemen. Kisebb nagyobb nehézség árán végre sikerült befejezni a tegnapi pályázatot is. Azonban épp az utolsó pillanatban eszembe jutott, hogy valamit elfelejtettem bekalkulálni az egyéb kiadásokhoz, így ismét egy gyors árajánlatot kellett kérnem. Örömmel adták, hiszen nem kevés pénzről volt szó :) Munka után siettem haza, hiszen anyu várt, indultunk bevásárolni. Én ,aki úgy szeretek vásárolni ma valahogy nagyon türelmetlen voltam. Minél gyorsabban szerettem volna túllenni rajta, alig vártam, hogy a pénztárhoz érjünk, fizessünk aztán zúzzunk haza. Iszonyat, hogy mekkora köd volt hazafelé. Alig láttam el az orromig, nah nem azért mert olyan hosszú :) Hiába vezettem óvatosan és viszonylag lassan így is többször lett urrá rajtam a félelem, nem láttam az út végét :) Este rossz hírt kaptam. A hétvégére betervezett programom sajnos elmarad. Közbejött valami és valaki, ami miatt nem lehet megejteni. Elég fura, hiszen ez már nem az első eset, hogy a sors keresztbetesz nekem, vagy egyesek keresztbe szerveznek... Sebaj, nézzük optimistán a dolgokat. Legalább végre nekiállok tanulni. Aztán majd remélhetőleg a következő hétvégén sikerül bepótolni a mostani kimaradást, és bízom benne, hogy annál élvezetesebb lesz :) Az biztos, hogy én mindent elfogok követni ennek érdekében. ;) Keresztlányom ma kiosztotta a harci feladatot. Pénteken utazik az osztállyal Budapestre és megkért , hogy másoljak fel zenéket és filmeket a lejátszójára, hogy az út ezzel is élvezetesebb legyen. Nem tudtam nemet mondani neki, miután végre félretéve a lustaságát képes volt közel 35 percet gyalogolni azért csak, hogy lehozza hozzám az mp4 lejátszóját :) Most is még azon dolgozok, de nagyon lassan megy, vagy nagyon sok a kérés :) Aztán amint befejeztem, eldőlök, kicsit nézem tévét és álmodok egy szépet :) Nektek is szép álmokat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr1001533221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása