C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Megint egy hétfő

2009.11.09. 21:11 - Camka

Munka munka munka... Meg is jegyezték a kollégák, hogy ma milyen csendben vagyok. Bizony, elvoltam foglalva. Persze a hivatalos munka mellett bőven jutott időm a saját ügyeimet is intézni. Egy-két telefon, egy kis üzlet, kiállításszervezés ez az. Szereztem egy notbookot is, így gond nélkül tudok már itthon netezni. Bár egy két beállításra még szükség van, egy két programot még fel kell tölteni, de ezekhez már segítséget kell kérnem, aki eddig még nem érkezett meg. Várok, várok... De lehet, akkor lennék nyugodt, ha ma mégsem jönne. Nincs túl jó kedvem. Sőt, inkább szomorú vagyok. Este elruccantam barátosnémmal szolizni, aki mondott valamit, és teljesen felkavart. Olyan tehetetlennek érzem magam. Ilyenkor a legrosszabb, amikor egyedül vagyok itthon. Ráadásul még Imho sincs elérhető állapotban, aki egy kicsit megvigasztalna. Nemsokára inkább lefekszek, alszok és így lehet kevésbé leszek nyügös, ha reggel felébredek. Talán holnap szebb és jobb nap ragyog ránk.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr721513833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása