C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Alfás állapotban

2009.10.07. 20:35 - Camka

Címkék: egészség gondolatok szexi agykontroll

Hajnali 4 órakor arra ébredtem, hogy iszonyatosan kalapál a szívem. Meg is ijedtem, hogy vajon mi a franc van velem?! Előtte napokban már többször éreztem valami hasonló gyors szívverést, meg amire felmentem egy emeletnyit lépcsőn kifulladtam és még szaporábban vert a szívem, de betudtam annak, hogy biztos erős volt a kávé. De ez a hajnali állapot elég komolynak tűnt. Nem is mertem visszaaludni. Egyfolytában az járt az agyamban, ha elalszok biztos nem ébredek fel. Ez is azt mutatja, hogy ha majd jártasabb leszek az agykontrollban ilyet nem fogok gondolni, mert az én "sofőröm" még előbb utóbb végrehajtja a "parancsomat" :) Napközben megkerestem egyik orvos ismerősömet, és elmondtam neki panaszomat, majd megvizsgált. Mindent rendben talált. A kedves doktornő megkérdezte, hogy történt e valami az életemben, ami megrázott? Nem lepődtem meg a kérdésén, mert én is gondoltam már arra, hogy ha nem talál semmit, akkor biztos pszichésen lehet ez az egész.(Mivel korábbi években is volt már erre példa) Mondtam neki, hogy igen, elég sokat örlődök az utóbbi napokban,és emészt ez az. Mondta, hogy írhatna, most fel nekem nyugtatót, de okos vagyok, és magam is tudom kezelni a helyzetet, felesleges gyógyszert szednem. Megkérdezte, hogy ismerem e az agykontrol módszert? A kérdésén viszont meglepődtem. Erre nem számítottam, hogy egy orvos ezt fogja nekem ajánlani. Aztán boldogan újságoltam neki, hogy igen, elkezdtem vele foglalkozni, mert már mások ajánlották és felkeltette az érdeklődésemet. Bizonygatta, hogy higgyem el meg lesz az eredménye, csak lazítsak, mert nem szervi bajom van, hanem lelki. Neki pedig el is hiszem, amit mond, mert ismer gyerekkorom óta, és vagyunk olyan viszonyban, mintha az unokája lennék. Mindig is jobban figyelt az egészségemre, mint én. Azért ez fura, hogy alig egy hónapon belül ő a 4. ember, aki felhívja a figyelmemet Silva féle agykontrollra. Kicsit megkönnyebbültem, aztán siettem vissza a felkészítőre. Ami detto ugyanolyan volt mint a tegnapi nap. Száraz, unalmas. Így ma is korábban hazajöttem. Gondoltam kiélvezem még a kellemes majdnem nyári időt, előpakoltam a napozóágyat és kifeküdtem a kertbe. A bikinit már nem mertem bevállalni, sőt egy pléddel be is kellett takaróznom, de a nap sugarai jó hatással voltak rám, cirógattak még ruhán keresztül is :) Pihengettem, olvasgattam, és fülemen az agykontrolos "tananyaggal" többször alakítottam ki kapcsolatot a "magasabb intelligenciával" :) Átvettem az első két leckét, és már most úgy érzem, hogy hasznos dolgok maradtak meg bennem. Persze ezeknek még mélyülniük kell. A sok közül egy mondtat nagyon megütötte a fülemet, és ellazulva belegondoltam, hogy tényleg sokszor figyelmen kívül hagytam ezt. A lényege, hogy csak akkor, és azoktól várhatom el, hogy tiszteljenek, akiket én is tisztelek, illetve döntéseiket is mindig tiszteletben tartom. Bezony, bezony.

Ui: Szóljon akinek kell!:) Ma nézegettem a téli cipőket,és egy olyan dögös magas tűsarkú, fekete bőr csizmát találtam, hogy erősen gondolkozok rajta, hogy holnap visszamegyek és megveszem. Nem tudtam másra gondolni próbálgatás közben,csak "arra" ;) amikor a lábamon volt, beindult a fantáziám és elképzeltem a szitut, ami elég rendesen megmozgatott bennem "valamit" :) Kedves Voyer, ugye ezt Te sem csak fotón néznéd meg ? :))

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr211434972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása