C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lógós nap :)

2009.10.06. 19:48 - Camka

Címkék: szerencse barátság kaposvár élvezetek kertszépítés

A délelőtt a tegnapi naphoz hasonlóan telt. Ültem és figyeltem. Azaz csak fél 11-ig bírtam. Akkor erős késztetés jött rám, hogy most kell lelépnem,most vagy soha, mert ott unom halálra magam. :) Elcsaltam magammal "kolleginát" is. Csavarogtunk a városban, kávéztunk, kimentünk a piacra, vettünk sült gesztenyét... aztán útunk ketté vált, intéztük a privát dolgainkat. Elmentem a lottózóba, beváltottam a tegnapi kaparós sorsjegy nyereményemet, de a most kapott 3 db sorsjegy közül egyik sem nyert :( Ma nem voltam Fortuna kegyeltje. Vagyis mégis... Épp szaladtam vissza a Tesco-ból egy ismerősömhöz a betervezett közös ebédre, amikor a pavilonsoron hirtelen megakadt a szemem valakin. Nicsak, egy régi jó ismerős, akit közel 12 éve nem láttam, és akármennyire kutakodtam utánna senki nem tudott nekem infóval szolgálni róla. És most megvan :) Nagy öröm, boldogság öntött el, és abban a pár perceben, gyorsan az elmúlt 10-12 év legfontosabb dolgait kacarászva elhadartuk egymásnak. Egyszer félve körül is néztem, hogy hűha akkora hanggal vagyunk, hogy tutti mindenki minket figyel :) Jó volt újra látni. Kiderült, hogy nem is olyan messze lakik most tőlem, és megbeszéltük, hogy hamarosan leülünk egy hosszabb beszélgetésre. Sajnos sietnem kellett tovább, mert engem is vártak már egy nagyon finom ebéddel :) Először úgy terveztem, hogy visszamegyek a délutáni előadásokra, de belegondoltam, hogy én azt az időt mennyivel hasznosabban is el tudom tölteni. Így felszaladtam a terembe az otthagyott cuccaimért, aláírtam a délutáni jelenléti ívet, aztán sipirc volt ki a városba. Nagyon kellemes, meleg, napsütis idő volt. Jól esett sétálgatni. Majd elindultam haza, mert eszembe jutott, hogy hétvégén vettem a Lidl-ben akciós szuper áron alig 150 Ft-ért :), nagyon szép, egészséges cserepes csarab cserjéket (calluna vulgaris) és ha már ilyen szép idő volt ma, ki is ültettem őket a kertbe. Erről jut eszembe, hogy még mindig őrizgetem, félre vannak rakva Kiskertésznek szánt százszorszép és kék nefelejcs palánták, de egyre nehezebben viselik már, lassan kinövik a kiscserepet, nagyon kikéne ültetni már őket a szabad földbe. Kár lenne, ha tönkremennének. De egyelőre még várok velük.... A kerti munka után behúzodtam a szobámba, és olvasgattam. Ma "kollegina" elhozta az ígért agykontroll lemezt. Esti programnak szánom belehallgatni és egy-két gyakorlatot elvégezni. Kiváncsi vagyok nagyon erre a módszerre. El is köszönök mára, fürdés, pizsamaosztás, aztán bebújok a takaró alá :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr91432384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása