C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kényeztetős laza nap

2009.09.25. 19:55 - Camka

Címkék: barátok tanulás sütemény kényeztetés

Igazából nincs kedvem most írni... Ezért ma nagyon rövid leszek. Inkább szívesebben kortyolgatom a napi teámat, málnaillatú szobámban, hangulatos gyertyafényben és kellemes zenét hallgatva. Ez a nap még lazítós, kényeztetős. A délutáni szauna és szolárium után nem is volt sok kedvem máshoz. Holnaptól kemény tanulásba kezdek, hiszen 7-én megint lesz egy vizsga. Az elkövetkező 2 hétben dolgozni sem fogok, szigorú szobafogságra ítéltetek és belevetem magam a polgári jog rejtelmeibe. Majd meglátjuk mi lesz a vége.... Épp ezért délután még kicsavarogtam magam, találkoztam barátaimmal, megengedtem magamnak egy nagyon finom francia krémest :), hiszen valószínű az elkövetkező napokban sajnálni fogom ezekre az időmet. Apropó fejlemények vannak sütemény recept ügyben. Múltkor nagyon buzgón keresgettem egy desszert , Mátyás király süteménye receptjét, szinte egész Somogy megyét (nah ez egy picit túlzás, de csak picit :)) , és iwiwen közel 300 nő ismerősömet megmozgattam, de nem találta senki, és ma a cukrászdában megszólított az a cukrász, akitől ez ügyben anno szintén kértem segítséget. Mondta, hogy azóta ő sem találkozott ezzel a sütirecepttel, viszont épp a minap Pécsen járt, mivel egy ottani cég sütőüzeme készíti és az üzletükben vett ilyen sütit, és már tudja hogy miről is van szó. Megígérte, hogy ismerve az állagot és az ízeket, meg lehet tudni a hozzávalókat, kifogja nekem találni az arányokat és kreál majd egy receptet, ami alapján majd én is megsüthetem ezt a süteményt. Nagyon kedves volt velünk, egész hosszan elbeszélgettünk, és még a sütire és a kávéra is a vendégei voltunk :) Ui: Lemerült a víztisztító masinám állapotjelzője, a szűrő is elhasználódott már. Valahonnan szereznem kéne újat, mert nagyon megszoktam már, hogy szűrt vizet iszok. Amióta megkaptam, azóta sokkal több folyadékot ittam, jobban esett a kancsóból kiönteni a vizet, és azt kortyolgatni, mint az ásványvizes üvegből :)

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr731407158

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hasznos Oldalak Víztisztító Témában 2009.12.06. 23:58:22

Cellulit ellen- idejében - Vitaminok, étrendkiegészítők, víztisztító Kérdések és válaszok az Aquarion víztisztítóról - Vitaminok... Víztisztító vásárlás 2 lépésben - Élet Szegeden Ionizált víz, lúgos víz : ház...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása