C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Süti süti hókockát :)

2009.09.12. 22:23 - Camka

Címkék: sütemény

Ma nagyon isteni sütit sütöttem. Hólabda. Nyammm, nagyon finom kókuszos. A formája mondjuk nem éppen labda lett, hanem kocka, a tészta spórolás miatt. Nem szerettem volna ha ezek a finom falatok a pogácsaszaggatósdi után megmaradtak volna és mivel azokat már nem igazán lehet szépen felhasználni, így kárba vesztek volna :) Így igaziból hókocka lett:) Nagyon jó és kreatív dolog süteményeket sütni, de némelyik nagyon macerás, mint ez is. Nah és persze, iszonyat sok mosogatnivalóval jár, amit én amúgy is utálok. Kicsit aggódtam eleinte, hogy fog sikerülni. Nagyon szerettem volna, ha jól sikerül. Féltem, hogy összeesik a tészta, túl édes lesz a krém, de a szívemet, lelkemet beleadtam, alapos munkát végeztem és tálcára került a fincsi süti. Segítőtársam is volt a sütésben, az új habkeverőm. Ami olyan gyorsan dolgozott, hogy pikkpakk lágy krémmé keverte nekem a hozzávalókat, és megdöbbenésemre pillanatok alatt készen lett a tojáshab is. Nagyon megvoltam vele elégedve. Jó választás volt, megérte hogy hagytam magam meggyőzni az üzletben, hogy ezt vegyem meg :) A süti Kiskertész kívánsága volt. Majd holnap lesz a nagy kóstolás napja. Este majd beszámolok, arról is hogy hogyan ízlett neki :) Ám most alvás lesz hamarosan, mert reggel nagyon korán kelek. Mielőtt elindulok Kanizsára szeretnék még tanulni egy kicsit. Aztán, hogy egyáltalán fel tudok e kelni 5 órakor , majd holnap kiderül :) Jó éjszakát.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr301378057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása