C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Huszonkettedik nap

2010.04.24. 12:27 - Camka

Boldog névnapot kívánok minden kedves druszámnak és minden kedves Noéminek!

Ez a nap kicsit más volt mint a többi. Reggel mindjárt a fogorvosnál kezdtem. Se izgalom, se félelem. Sőt feldobódottan társalogtam a váróteremben, amikor kedves fogdoki ismerősöm kicsit megcsúszva belibbent. Széles mosollyal, ujjongva lépett először hozzám és ott mindenki előtt megköszöntött és körbecsókolt :) Hát mit ne mondjak, nagyon jól esett, bár igaz kicsit bele is pirultam... Nem szeretek ennyire a középpontba kerülni :) Már bent ültem a székben, amikor még mindig azon viccelődtünk, hogy a névnapomat pont a fogorvossal indítom, ennél jobbat is kívánhattam volna :) Sajnos a fogamat nem éppen a legtökéletesebbre sikerült befejezni, vagyis várnunk kell egy hetet, és majd az utómunkálatokat akkor tudja csak elvégezni, de mindenesetre már nem vagyok fogatlan :) Mindezek után indultam csak dolgozni. Ahogy beértem a hivatalba, máris az ügyfélszolgálatis kollégák kórusban köszöntöttek fel, meg is lepődtem. Aztán lejelentkeztem a főnökségnél, hogy megérkeztem. Délelőtt dolgozni nem igazán tudtam,mert sorra jöttek a köszöntők. A végén már annyi virágcsokrom volt, hogy a nagy sarok asztalomon már el sem fért. Kellemes meglepetések értek, mert olyan ember is gondolt rám, akitől egyáltalán nem számítottam erre. Hálám jeléül, hogy mindenkinek jusson egy kis élvezet, viszonzásképpen elszaladtam a cukrászdába és egy hatalmas tálca süteménnyel tértem vissza. Hát ezek után meg már a többiek sem dolgoztam aznap semmit. :) Munka után itthon kis családom várt. Majd a délután és az est hátralevő része pihenéssel telt. Kicsi tévénézés után be is aludtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr311947722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása