C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ce n'est qu'un reve...

2010.03.01. 21:26 - Camka

A mai nap Párizsról szólt. Nagyon nehezen tudtam a tanulásra koncentrálni, de azért a kitűzött tételeket sikerült átnéznem. Azt hiszem teljesen rágerjedtem egy utazásra. Az úgy kezdődött, hogy betelt a nyaralós perselyem... Aztán beszélgettem az egyik legkedvesebb ismerősömmel, böngésztem a neten, és rábukkantam nagyon kedvező repjegyárakra. Innentől lelkes kutakodásba kezdtem. Szinte az összes légitársaság honlapját áttanulmányoztam, jobbnál jobb szállásokra akadtam és egyre nagyobb kedvet kaptam, hogy belekóstojak ismét a párizsi világba. Ismét... Már 10 éve annak, hogy régi középiskolás osztályommal egy osztálykirándulás útján eljutottam erre a csodás helyre. Kellemes emlékeket őrzök azóta is. Szinte minden nevezetességet, látványosságot megnéztünk akkor is, de úgy érzem azóta bővebbek lettek az ismereteim, és máshogy értékelnék most egy párizsi utazást. Van valaki, akivel már régóta vágyok egy közös kimozdulásra.... Velem tartasz? :) Gyere el, légyszi, légyszi :) Az egyik légitársaság oldalán rábukkantam egy játékra, amelynek egyik nyereménye pont egy párizsi út két személyre. Gyorsan játszottam is, meginvitáltam pár ismerősömet is, hátha pont most fog összejönni. Bár túl sok reményt ehhez nem fűzök... Addig is hogy közelebb kerüljek a célhoz, nagy nehezen még begyömöszöltem a perselyembe egy 20 ezrest, hogy minél hamarabb összegyűljön az utazás ára. Este már nem akartam tanulni. Az az igazság, hogy nagyon beleuntam, belefáradtam. Eldöntöttem, hogy nézem a tévét, hiszen krimihétfő van és én azokat nagyon szeretem. Este volt egy pillanat, amikor kicsit elpityeregtem.. eszembe jutott valami, és icipicit kedvemet szegte mindentől. Pedig tényleg igaz, hogy nincs semmi okom negatívumra...Valami azért még nyomaszt egy kicsit.. De ez már más tészta :P Inkább nyugovóra térek én is.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr821801186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása