C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tanulás közben ez+az

2010.02.18. 22:17 - Camka

Két napja végre kedvem szerint ébredhetek. Érdekes, de most sem alszok többet mint a munkás hétköznapokon, mégis sokkal pihentebbnek érzem magam. A napközben tanulással telt. Tegnap is és ma is sikerült a betervezett tételeket "kivégezni". Úgy érzem egész jól haladok... Ma délután engedtem magamnak egy kis szabadidőt. Elmentem bevásárolni a hétvégi desszerthez szükséges alapanyagokat. Megpróbálkozok egy speciális piros gyümikből álló öntet elkészítésével. Rote Grütze. Még nyáron ettem utoljára egyik kedves ismerősömnél és akkor nagyon ízlett, beletrafált az ízvilágomba :) Remélem valami hasonlót, vagy jobbat sikerül összehozom.... :) Nehéz dolgom lesz, mert az eredeti német receptet nehéz lekoppintani. Majd megkóstoltatjuk :) A nap egyik jóhíre volt, hogy megérkezett várva várt új telefonom. Mármint még nincs nálam, de talán hétvégén arra is sikerül sort keríteni, hogy átvegyem. Tegnap kicsit megkönnyebbültem, amikor a hírekben bejelentették, hogy nem lesz kötelező az autók eredetvizsgálata. Kis Suzimat is kell vinni jövő héten műszaki vizsgára, így szerencsére legalább 20 ezer Ft-ot sikerült megspórolni. De kitudja, hogy mi lesz annak a több milliónak a sorsa, amit már eddig beszedtek... Este levittem házi autódokimhoz az autót, hogy nézze át, nehogy buktázni kelljen a vizsgát. Ez miatt most pár napig nem lesz autóm, de szépen megkértem, hogy azért vasárnapra igyekezzen befejezni a "vizsgálatot", mert kiruccanós napom lesz. Aztán úgy terveztem, hogy még tanulgatok, de ez elmaradt. Inkább tévét néztem. Már épp a blogomat írtam, amikor fél füllel hallottam, hogy megjelent Sade legújabb lemeze. Már azon vagyok, hogyan tudnám megszerezni, és mihamarabb hallgatni... Nagyon kiváncsi vagyok rá. Majd holnap elmesélem,mennyire nyerte el, vagy nem a tetszésemet... Addig is pihi... Pápá!

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr571768092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása