C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó munkanap

2010.02.16. 21:31 - Camka

Kedd. Bezony, bezony, holnaptól egy jó ideig nem megyek dolgozni. Szabadságon leszek és belevetem magam intenzíven a tanulásba. Múlt héten, amikor kéretőztem főnökasszonyom arcán nagy morcosságot láttam. Pedig igyekeztem finoman közölni vele, hogy úgy tervezem, majdnem 3 hétig nem megyek dolgozni és itthon maradnék. Egy feltétellel engedte ezt meg, hogy senki más hívását nem kell felvennem, csak az övét és ha megkér, hogy ugorjak be, szó nélkül megteszem. Ennek elfogadása természetes volt a számomra, de remélem "kíméletesek" lesznek :) Igyekeztem ma elrendezgetni félbemaradott dolgaimat, hogy távozásom miatt ezekből senkinek semmi problémája ne legyen. Közben tegnap este kigondolt projektemen is volt időm dolgozni. Fél sikerrel jártam, amikor egyik könyvtáros ismerősöm visszaüzent e-mailen, hogy az általam keresett órás szakkönyveket meg tudja nekem szerezni. El is újságoltam gyorsan annak az emberkének, akinek ezeket szánom. Jó érzés volt a sorai mögött elégedettséget kiolvasni, és az az érzés nagyon lázba hozott, hogy ismét megint a kedvében járhatok, kedveskedhetek neki valamivel, aminek tudom nagyon fog örülni. Bár még a könyvek érkezéséig pár napnak el kell telnie, de remélem mihamarabb átadhatom őket. Az igazi siker majd csak akkor jön el, ha kezében tartja a könyveket és személyesen láthatom mosolygó arcán az elégedettséget. Aztán majd ha végre nekem is lesz egy karórám, mint órásszaki majd probléma esetén megjavítgathatja. Az elemcsere már talán most is menne neki :P Délután végre sikerült képbe kerülnöm cafeteria ügyben. Osztottam , szoroztam és kispekuláltam, hogy mégis hogyan éri meg nekem legjobban a juttatások igénybevétele. Jól jön majd a fizetésem mellé az a plusz összeg. Mondjuk a legjobb már az lenne, ha a bankszámlámon tudhatnám :) Erről jut eszembe, hogy a nyaralós perselyem megtelt. Már tegnap is azon morfondíroztam, hogy felkéne nyitni és megszámolni mennyi pénz is lehet benne, de ilyenkor fenn állhat az a veszély is, hogy esetleg másra költöm. Pedig ez a pénz vagy egy párizsi, vagy egy mauritiusi útra van félretéve. :) Valahogy ma feltűnően csend van skype-on ismerőseim körében. Lehet hogy mindeki a focimeccset nézi? :P Amíg ilyen nyugi van, én is tanulok még egy keveset, aztán pizsomaosztás... De hogy is lehet olyat osztani, ami nincs ? :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr21764584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása