C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hogy is vagyok mostan?

2010.02.11. 21:05 - Camka

Azt hiszem kicsit becsiccsentettem :)
Az ici-pici csiga,aki
mindig felnéz rá,
Jóban rosszban mellete áll,
és a zsiráf szerelmére vár!!!

Ezt dúdolom már két napja :) Olyan édes, mókás kép jut eszembe erről a számról. Vajon ki a csiga és ki a zsiráf? Valójában nem is konkrét személyekre gondolok én itten, hanem édes rajzfigurákra, akik megmosolyogtatnak. Olyanokra mint az én Pemzlim :) Hiszen...>

A felhők fölött jár a zsiráf
És véle a boldogság,mert felülről
olyan szép a világ! :)
Várj még csiga várj még!!!
A szívem egy felhő lányé,
S más dallamot dúdolok!

Szóval egy kicsit pihent is vagyok. Reggel végre úgy ébredtem, közel 9 órányi alvás után, hogy nem egy savanyú uborka, hanem egy kisimult piros alma vagyok :) Jó kis hasonlat, igaz? :) Aztán kinézve az ablakon a nagymennyiségőű hó látványa kicsit megrettentett, és belegondoltam, hogy lehet inkább hóemberré kéne ma változnom? :) Útközben a munkahely felé nagyon lassan tudtunk haladni, mert az útviszonyok nem éppen voltak kedvezőek. El is késtünk, de félúton még eszünkbe jutott az is, hogy lehet ma be se kellett volna menni dolgozni, ez a nagy hóakadály remek ürügy lehetett volna :) Mindkettőnkre ráfért volna még egy kis alvás... Bent egy-két jó hírrel fogadtak... Hamar szembesültem vele, mivel a főnökség is késésben volt, egyik fele meg be se jött, hogy rám vár a harci helyzet megoldása. Épp próbáltam belemélyülni a feladatba, amikor egy skype-on történő kommunikálás kicsit felpumpálta a vérnyomásomat. Végülis megértem az okát, annak a feszültségnek, de kicsit túlreagált helyzetnek hiszem, hiszen nem szándékos volt részemről a dolog. Akkor persze pont azzal ártottam magamnak, meg kedves ismerősömmel való kapcsolatnak, hogy azt hittem másnak ezzel teszek jót, közben pedig fordítva zajlottak le a másik félben az érzések. De ha elmondtam volna, akkor tutti az lett volna idegesítő számára. Ez az egész murphys helyzet. Lehet már meg se kéne szólalnom, csak cselekednem :) Bár ebből is levontam azt a következtetést, ami nyíltságomat általában jellemezni szokta, hogy hamár belekezdek valamiben akkor fejezzem is be, vagy inkább el se kezdjem. Mert ha most is ezt tettem volna, és nem aggódtam volna azon, hogy megbántás lesz a dologból és hogy ezt inkább a ziziségem miatt jobb lenne elkerülni, lehet egy elejtett 1-2 mondat után nem tartanánk itt. Végülis már hiába töprengek azon, hogy mi lett volna ha... Megtörtént, így alakult, ám a már említett helyzet miatt egy kis méltánylást megérdemelnék. Bocsánatot kérek attól a személytől, aki ezt szórakozásnak fogta fel és akinek ez rosszul esett.... Ma egy pályázaton dolgoztam, ami határidős volt és nagyon szorított az idő. Ez talán jót is tett nekem, a munka elterelte a gondolataimat. Jujj de nehezen megy a gépelés:) Önérzetemnek kicsit jót tett, hogy frankón elkészültem vele és továbbítottam az illetékeseknek. Hazaérve azon filoztam, hogy elmenjek e testületi ülésre. Közel fél óra töprengés után csak rászántam magam, már nem is a napirendi pontok miatt, hanem inkább a kellemes séta ami motivált. Azt mondják, hogy keveset vagyok friss levegőn, ezért érzem magam fáradtnak. Kitudja? :) Fél órás séta után meg is érkeztem, ahol nem igazán történt jelentősn dolog, megszavaztunk mindent aztán lezártuk az ülést. Hajaj, csak utána jött a java! Előkerült az öreg Konyári Chardonnay-ja, több üveggel. Alig itatott le engem :)) Én aztán majdnem borász csemete létemre nem is értek a borokhoz, de ez most szerintem nagyon jó volt és nagyon jól esett. Igaz ami igaz, hogy nem is nagyon szeretem a bort, de ez itatta magát. Kicsit a fejembe szállt, úgy érzem :) Talán jobb lett volan ha előtte kajálok valamit, de mivelm nem volt ré napközben időm, no meg ki gonolta hogy borozgatás lesz a nap vége.... Még jó hogy hazaértem, vagyis jó hogy hazahoztak :) Kicsit becsiccs, aztán nemsokára becsukkk. Nah pá :)

Ui: Próbáltam most este felhívni valakit, hogy elmondjak neki valamit. De nem vette fel.... Agyára mehettem már valószínű, pedig ha megtudná mit akartam... újabb személyes küldeményt kézbesíteni, lehet tetszett volna neki. De ezek szerint mégsem díjazta hívásom....

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr311749878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása