C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Havazós vasárnap

2010.02.07. 23:43 - Camka

Ez a fránya hóesés. Már kitavaszodhatna... Egész éjjel abban bíztam, hogy talán ma mégsem lesz számottevő havazás, és így végre kimozdulhatok itthonról. Azonban reggeli ébredésem után elszomorodtam. Kinézve az ablakon szakadó hóesés és nagyon borús, szürke idő fogadott. Már belefáradhatnának Holle anyó párnarázásába, mert csak hullik ez a pihe , hullik :) Gyorsan utánanéztem a közlekedési viszonyoknak is és rögtön tudatosult bennem, hogy jobb ha a garázsban hagyom az autót. Nah persze amúgy is kénytelen voltam bent hagyni, mert a közel 40 cm magas hótól még kiállni se tudtam volna. Így maradtam itthon. Tanultam, bár a tervezetnél jóval kevesebbet sikerült teljesíteni. Délután megnéztem a Báthory-A legenda másik arca című filmet. Ritka egy pocsék volt, valahogy másra számítottam. Este csak voltam, amíg észre nem vettem, hogy nincs meg a fülbevalóm. Egyik sincs meg. A legrosszabb, hogy abszolút nem emlékszem arra, hogy vajon hova tehettem, vagy mikor is vettem ki a fülemből. Már felforgattam az egész szobát, elhúztam ágyat, szekrényt, mindent kipakoltam és egyszerűen nem találom. Nagyon sajnálom, mert ezt még nagymamámtól kaptam nagyon nagyon régen, egy igazi emlék volt számomra. Nagyon a szívemhez nőtt. Nem tudom már hol keressem, de valahol csak megvan, meg kell lennie :( nagyon nagyon nagyon szeretném megtalálni. Köszönöm mindenkinek sok-sok ötletet, hogy hol keressem, de egyik helyen sincs :( Le is fekszek, hátha holnap friss fejjel bevillan valami emlékkép és meglelem. Jóccakát.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr851735755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása