C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Türelmesen péntekig

2010.02.05. 20:12 - Camka

Szerda, csütörtök... ezekkel a napokkal még lógok. Különösen számottevő esemény nem hiszem hogy történt. Napközben munka, fáradtság és viszonylag korai bealvás. Ami tegnap este annyira mélyre sikerült, hogy még a telefoncsörgésre sem ébredtem fel... Az elmúlt napok egyikén ismét megpróbálkoztam egy kis édes papírfigura hajtogatásával, azonban biztos a fáradtság miatt is, nem sikerült befejeznem. Nagyon alaposan, és pontosan kell hajtogatni, hogy igazán tökéletes eredményt érjünk el. Sajnos, én eltévesztettem egy hajtást és így nem igazán lett szép. Mivel igyekszek mindig a legjobbra törekedni, félretettem a papírkákat és úgy döntöttem, hogy ha kevésbé leszek fáradt és nagyobb türelmem lesz, akkor fogom újból folytatni. Igaz ezt a kis mütyürt egyik kedves ismerősömnek szánom, de még úgysem érkezett el a napja, hogy átadjam neki, így maradt egy kis időm... :) Amúgy a kis zsiráfot kolléganőmnek adtam oda szülinapjára, aki nagyon meglepődött és őszintén örült neki, csak úgy csillogtak a szemei. Mosolygósan ott ékeskedig az asztalán és kíméletes bánásmódban van része. Így én is nyugodt vagyok, hogy látom, jó helyre került a zsiráf és jó sorsa van neki :) Az egész hivatal a csodájára jár, és már le is adták igényüket, hogy ki mit szeretne, csak győzzem :) Nah, de kedves kollégák, azt ki kell ám érdemelni :) Az elmúlt napokban történt még valami, ami úgyszólván kicsi nyomot hagyott bennem. Nyugisan végeztem a dolgomat a helymen, amikor valaki kopogott, és arra lettem figyelmes, hogy a nevemen szólít. Amint eljutott a tudatomig rögtön megborzongtam. Nah nem a kellemes érzéstől. Régi munkahelyemről volt főnököm felesége volt az. Egyszerűen nem tehetek róla, nem tudom elviselni. Valami nagyon taszít tőle még így lassan 3 év eltelte után is. Szerencsére nem engem kersett, de sajnos engem talált meg legelőször. Igyekeztem jópofit vágni, és segíteni neki, de a kommunikáció nagyon nehezen ment. Irtózok tőle, vagy nem is tudom mi a legmegfelelőbb szó erre... szerintem nála bármi csúszómászó is jobb. De túléltem.

S jöjjön a mai nap. Ami összességében jól telt. Bár még nincs vége, de már nem tervezek semmilyen eget rengető dolgot. Szerencsére péntek van. Reggel elég ingerülten ébredtem, pár perc agyalás után ráébredtem, hogy me lehet jobban jár az is aki még nem szólt hozzám, ha ezt nem is teszi meg. Úgy éreztem, hogy ma valahogy abszolút nincs türelmem emberekhez. Az egész munkahelyemhez nem volt kedvem, kicsit besokalltam. Talán ezért is, már kora reggel majdnem sikerült egy badarság miatt összólalkozni kolléganőmmel. Éreztem a levegőben a feszültséget, körülöttünk elhallgatott mindenki, és láttam rajta is, és magamon is éreztem, hogy jobb ha visszafogom magam és mindketten nyeltünk egyet, és próbáltam a mederbe visszaterelni a beszélgetést. Aztán később már semmi probléma nem volt. Meglepően kedves és segítőkész volt irányomba. Délelőtt gyorsan eltelt, aztán elsőként kilépve az ajtón, beszállás az autóba és irány Darány :) Persze nem szó szerint kell érteni, mit keresnék én ottan :) Már korábban kinéztem magamnak egy szép csinos cipőt. Merész sötét piros színben. Ma volt a napja, hogy meg is vettem. Bár egyik ismerősöm épp azt ecsetelgette nekem ma este, hogy ez oylan "quros". Nah és aztán :) Jó az abban úgy is :) Viszont erről jut eszembe, hogy a cipővásárlás közben megcsörrent a telefonom. Számnélküli hívás, még gondolkoztam is, hogy felvegyem-e. Igaziból nem volt jó ötlet, mert egy olyan személy hívott, akinek nem éppen vágyom a társaságára. Kávézni csalogatott, de én finoman leépítettem. Különben sem értem, miért kéne nekem vele kávézni. :) Persze éreztem a hangján a sértődöttséget, meg az elköszönő mondatában csak odabökött nekem valamit, de nem érdekel. Amikor szükségem lett volna rá cserben hagyott, szabályosan "bolondnak" nézett, hát akkor most így járt :) Egy kisebb bevásárlás után hazaérkezve gyorsan készítettem valami délutáni ebédet magamnak. Rántott camembert sajt áfonya öntettel és hozzá rizs :) Ezt kívántam meg, és meg is adtam magamnak :) Aztán egy kis pakolgatás, cipőpróbálgatás és itten vagyok. Pihi, netezés, majd tévézés lesz a program, mert holnaptól kemény napok kezdődnek. Mindenképp el kell kezdenem tanulni, mert vészesen közeleg a vizsga napja, és most már jó lenne ezt is befejezni. Így kihasználom még ezt az estét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr591732249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása