C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ez egy ilyen kedd :)

2010.01.12. 22:07 - Camka

Éjjel szörnyű álmom volt. Egyik kedves ismerősöm azt tanácsolta, hogy keressek meg vele egy horror film forgatókönyvírót, mert biztos sok pénzt fizetne érte :) Nem is írom meg a Tisztelt Publikumnak, nehogy még valaki ellopja "alkotásomat" :) Az éjszaka történései ellenére hajnalban üdén és fitten ébredtem. Talán ez köszönhető annak is, hogy csak reggel vettem észre, hogy az éjszaka kellős közepén valaki keresett telefonon, de én nem igazán vettem észre. Vagyis reggel még azon is gondolkoztam, hogy most mi beszéltünk vagy nem :) Kisangyal voltam napközben, egy szorgalmasan dolgozó angyalka. Bár a körülöttem lévő nyugis csendet a gondolatok írásban történő megfogalmazásához nehéz volt megteremteni, de fülemre tettem fülesemet és Szentpéteri Csillával együtt sikerült gördülékenyen elvégezni a mára tervezett feladataimat. Inspirált az is, hogy megtudtam mennyi is lesz januártól a fizetésem, illetve milyen kisebb nagyobb kiegészítésekre számíthatok, nah meg az adókedvezmények miatt is nem kicsit változik a bérem. Arról nem is beszélve, hogy megtudtam, hogy augusztusban (bár ez kicsit odébb van) megint jelentős fizetésemelésre számíthatok :) Milliomos leszek? Akkor kedves ismerősömnek végre megadhatom azt a 100 milla tartozást, amivel lassan már 10 éve lógok :) Kicsit túlóráztam is, hiszen ma busszal mentem és jöttem haza. Így egy jó félórát az indulásig kénytelen voltam várni. Hazaérve nem találtam helyemet. Még kabátban és csizmában ültem a nappali foteljában és azon törtem az agyamat, hogy épp mihez lenne kedvem, amikor csörgött a telcsim. Ez fura véletlen volt, hogy valaki épp akkor gondolt rám, hogy elhívjon egy kicsit csavarogni. Nem is sokáig kérettem magam, jöttek, mentünk. El is fáradtam ma kellőképpen. Este egy-két ismerősöm a ziziségével szintén lefárasztott. Ezek a pasik, szörnyűek :P Nemsokára zuhanok mélyrepülésben ágyikóm fele. Rémálmok kíméljetek :)

Ui: ma kaptam egy e-mailt, melybe egy nagyon szórakoztató pps-t csatoltak. A férfiak és a nők... Olvassátok :) Biztos ismeritek már, de ez tipikus :)

Isten magához szólítá Ádámot és így szóla hozzá:
”Van egy jó és egy rossz hírem számodra, Fiam!”
Ádám először a jót akarja hallani, mire az Úr így szólt:
„Adok Neked ajándékba két új szervet: az Agyat és a Fütyit. “
„Ez nagyszerű Uram!" feleli Ádám, “…és mi a rossz hír?“
Isten felele:
"Nincs elég véred, hogy mindkét szerved egyszerre működjön!"

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr271667904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása