C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vasárnap nyugiban

2010.01.11. 01:59 - Camka

Reggel láss csodát 3/4 10-kor alig sikerült magam kiugrasztani az ágyból. Tényleg valami lehet velem, valami kimerültség, mert ennyit nagyon régen aludtam, mint az utóbbi napokban. A reggeli ki is maradt, hiszen nemsokára várható volt a családi ebéd. Ebéd után ismét szieszta következett. Azt hiszem végre sikerült eldöntenem, hogy milyen mobiltelefont is szeretnék magamnak. Áttanulmányoztam egy két netes oldalt, ahol persze találkoztam számomra kicsit idegen műszaki fogalmakkal is, de volt kitől szerencsére segítséget kérnem megértésükben. Bár még várok egy e-mail megválaszolására, hiszen az illetőnek a harci feladata lesz , hogy beszerezze nekem a készüléket., de előtte szívesen venném a véleményét :) Gondoltam délután ismét alszok egyet. Azonban ez nem sikerült. Valahogy nem jött álom a szememre.. Kicsi gesztenye :) Így mindjárt kettő filmet is megnéztem. Az első egy vígjáték volt, amin nagyon sokat nevettem, Egyszerűen bonyolult volt a film címe is:) Aztán Sherlock Holmes legújabb kalandjába cseppentem, ami már kevésbé volt számomra annyira érdekes és élvezetes. Valahogy többet vártam ettől a filmtől. Bár az is igaz, hogy a kétórás filmet valahogy csak 4 óra alatt sikerült végignéznem, kisebb nagyobb megszakításokkal, mert közben MSN-en felbukkant egyik nagyon régi kedves ismerősöm, akivel az est folyamán testvérekké is fogadtuk egymást. Este tévénézés, lazítás és lelkiekben való felkészülés a munkára volt a program. Majd egy hirtelen elhatározásomban elvonultam aludni hálótársammal Pemzlivel :) Az elalvással nem is volt problémám, azzal inkább hogy a vírusírtó dolgozott közben a gépemen és a legnagyobb éjjelben fél 1-kor felriadtam. Azóta meg csak forgolódtam az ágyamban, egyszerűen kiment a szememből az álmosság és nem tudtam visszaaludni. Így legalább most éjjek 2-kor bepótolhattam az elmúlt nap bejegyzését. Csak azt nem tudom mi lesz velem így hajnali 5 órakor, amikorra az első igazi ébredésemet terveztem volna :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr201662789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása