C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ez történt ma...

2010.01.06. 20:51 - Camka

...nem sok. Reggel 5 órakor a bioórám ismét megmutatta, hogy bennem van :) A testem lassan elérte a működési hőmérsékletet. Befejeződött a melatonin nevű alvási hormon termelődése, és az adrenalinképződés felkészített az ébredésre. Értitek ? Blablabla... Kinyíltak a szemeim :) Egész üdének és kipihentnek éreztem magam. Kényelmes reggeli készülődésembe egy kis netezés, tévézés is belefért. Majd az erős havazás, jeges út miatt a megszokottól lassabban haladva, kicsit megcsúszva beértünk a munkahelyre. Reggeli meeting után belevetettem magam a munkába. Nem mint egyesek... akik olykor a lustaság vagy mi miatt miatt? .... képtelenek önállóan dolgozni. Néha már elgondolkodok azon is, hogy egyáltalán alkalmasak egyesek a munkakörük ellátására.... :) Sorra oldottam meg a problémákat, intézkedtem, szervezkedtem és újabb ismerősöket szereztem. Nagyon gyorsan eltelt ez a mai nap. Munka terén sikeres volt, bár épp az utolsó 5 percben kaptam egy levelet tele megoldandó kérdésekkel, de ahhoz már az agyi fáradtság miatt nem volt energiám. Majd holnap... Hazaérve elhatároztam, hogy készítek magamnak császármorzsát. Ezer és ezer éve ettem utoljára. Isteni finomra sikerült, tele mazsolával és nagyon finom őszibarack lekvárral. Nyamm :) Így mostanra az este folyamán nagyon rámjött az álmosság, biztos a jóllakottság érzése is ezt váltotta ki. Úgy tervezem, hogy ma időben lefekszek. Szervezetem is tartaléklángra kapcsolt :) Egy kis tévézés, egy kis msn, aztán hamarosan irány az ágy!

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr951652623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása