C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Milyen nap is van?

2009.12.28. 21:54 - Camka

Az ünnepek teljesen összezavartak. Olykor nagyon meg kell erőltetni agyacskámat, hogy képben legyek milyen napot és hányadikát írunk. Kicsit belekeveredtem. Mostanság szinte minden nap egyforma. Pihi van, élvezetek, semmittevés, és így abszolút nem követem hogy a hét melyik napját kezdjük is meg. Ez már lassan egy hete így megy és dolgozni is majd csak 5-én megyek először. Tudom ezért sokan irigyelnek :) Ma hajnalban is úgy riadtam fel, és már majdnem kiugrottam az ágyból, amikor hirtelen elgondolkodtam. Igaz nagyon nehéz volt, ám hosszabb erőltetés után eljutott az elmémig, hogy "nyugodtan feküdj vissza, hiszen igaz hétfő van, de te ma nem mész dolgozni ":) Így nyugodtan sikerült is visszaaludnom. Délelőtti intéznivalóim közül talán a legfontosabb az a háziorvosom meglátogatása volt. Annyira elcsacsogtuk az időt, hogy anyu által megkért dologot elfelejtettem megbeszélni vele. Már útban voltam hazafelé, amikor bevillant, hogy elfelejtettem valamit. Uzsgyííí vissza. Persze már türelmem nem volt újból kivárni a soromat, így mások számára nem tetsző módszerhez fordultam.Egy telefon és ezáltal gyorsan be is jutottam. Jövés-menés, intézkedés után a mai napra tervezett takarítást is megejtettem. Ami egy kicsit elhúzódott, mert közben még másik kettő dologba kezdtem bele :) Miután jól végeztem dolgomat hagytam magam elcsábítani egy igazi cappuccinóra, és a sok karácsonyi édes sütemény után végre ehettem valami sósat, fincsi sajtos és burgonyás pogácsát is. :) Este kikapcsolódásra vágytam, valami szórakoztató filmet néztem volna. Hát ez az csak néztem volna, mert az első negyed óra után bealudtam rajta. Az igenember (Yes Man) filmet választottam Jim Carrey főszereplésével. Kényelmesen el is helyezkedtem. Bár tudhattam volna, ha vízszintes pózban nézem a filmet, akkor annak előbb utóbb alvás lesz a vége. Főleg azért is, mert este 6 óra fele nem győztem ásítozni. Sok mindenre nem emlékszem a film elejéből. Azonban azt csak remélni tudom, hogy nem a film volt ennyire lapos, hogy unalmamban lecsukjam a szemeimet :) De majd holnap délelőtt újra elindítom, és ha akkor is üdén, frissen végig tudom nézni, nem lehet nagy gáz a filmmel :) Amúgy nemrég ébredtem. Kicsit húz még a fejem, de már rögtön valami huncutságon töprengtem. Sajnos hirtelen jövő ötletem nem jött össze, mert a mai nap másokat is lefárasztott. Sebaj, hiszen minden nap egy játék :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr351629048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása