C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kellemes vasárnap

2009.12.27. 23:59 - Camka

Szombaton ismét sikerült igencsak megnyújtani az éjszakát. Vasárnapra virradóan még hajnali 4 órakor ébren voltam. Megdöbbenésemre egy eléggé érdekes telefonhívást kaptam, ami aztán a belső egyensúlyomat kellőképpen felborította. Alig lettem ideges... Mások keverése, beszólása kiborít... Főleg ha olyanba ütik vad idegenek az orrukat, ami még véletlenül sem úgy van, és ha még úgyis lenne, nekik lenne a legkevesebb közük hozzá. Persze mindjárt engem ért a "támadás" ez miatt . Valótlan kombinálással sikerül emberi kapcsolatokat tönkretenni... Nem is értem, honnan jött ennek az illetőnek ez a feltételezése, illetve hogy vehette a bátorságot mindehhez. Nah mindegy a dühtől bealudva 10 óra magasságában sikerült is észhez térnem. Aztán még mindig ott tátongott megválaszolatlanul a nagy kérdés, hogy akkor mi is lesz a mai napra tervezett programmal? Ami merészségemnek, és eltökéltségemnek köszönhetően végülis összességében nagyon jól sikerült. Megbocsátást nyertem? Remélem. Az újévi fogadalmak köre ismét szélesedett egy dologgal... A nap közbenső részében felettébb jól éreztem magam. Kellemes társasággal egy kellemes délutánt tudhatok magam mögött. Belső egyensúlyom is nyomban helyreállt :) A hazainduláshoz kellett egy "seggbe rúgás", mert nagyon nehezen sikerült átlépni a küszöböt. :) A nagy vacilálásban ott felejtettem finom mézecskémet is :( Egy valamit megbántam viszont. Epres öntettel kellett volna kérnem a fagyimat :) Köszönök mindent, a sok karácsonyi ajándékot is. Nagyon jól esett az új macis bögrémből inni azt a különleges teakeveréket :) Még nem volt éjjel, amikor hazaérkeztem. Egy kis mókás csevegés a barátokkal, aztán gyors bealvás.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr901628391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása