C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már megint :(

2009.12.25. 19:01 - Camka

Sajnos, így estére nagyon rossz kedvem lett. Megbántottam, már megint, Valakit. Őt, aki nagyon fontos nekem. Részben igaza van, néha meggondolatlan vagyok, de elhiheti mindenki, hogy nem tehetek róla. Vagyis nem tudom... Nem akarom sosem megbántani, igyekszek odafigyelni rá, mégis sokszor sok minden nagyon rosszul sül el. Mint ma is. Miért kellett nekem Karácsonykor sms üzenetet írni és telefonálni? Kedvességből, jónak tűnő ötletből, aztán ijedtségből segítségkérés miatt... Mindeközben bíztam abban, hogy ha nagyon zavarok, akkor úgyis le van némítva, és majd visszahív, vagy üzen. Gondolkodtam... azonban nem gondoltam, hogy ez lesz a következménye. Sajnos leszidást kaptam, hogy én nem tisztelem az embert, sem az ünnepet. És egy nagyon fájó mondatot. Mosolyszünet megint pont most Karácsonykor? :( Tiszta szívből sajnálom, bocsánat. Biztos értetlennek tűntem a szemében... ám nagyon bántott engem is ez az egész. Talán holnapra mindketten kialusszuk magunkat.

Remélem, megértitek, hogy a mai bejegyzésem ennyiben ki is merül. Elszomorodtam... oda a boldog karácsony :(

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr851622887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása