C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hatásszünet?!

2009.12.23. 20:22 - Camka

Címkék: barátok koncert karácsony gondolatok kedvesség élvezetek

Az elmúlt másfél hét történéseit nagyon nehéz lenne most itt összefoglalni. Sok minden történt.... Ne kérdezzétek miért nem írtam eddig. A válasz úgyis röviden az lenne: csak ... :) Lázas készülődésben voltam az elmúlt napokban. Sürőgtem-forogtam, egyik üzletből ki a másikba be, karácsonyi ajándékok beszerzése, szervezkedés, problémamegoldás... Közben munka...ünnepi köszöntőbeszédek megírása, pályázatok utolsó munkálatainak befejezése...Céges, munkahelyi karácsonyozások megtartása. Ez a fránya időjárás is párszor keresztbe tett a terveimnek, és sikerült meghiúsítania több programomat is. Utálom a havat, azt meg mégjobban, hogy ha már havazik megbénul a közlekedés, illetve alig-alig lehet autókázni. De szerencsére tegnap intenzív olvadásba kezdett... Mára meg szinte el is tűnt :) Kedden a beígért ónos eső elmaradt, így bátrabban indultam utamra.Lefutottam utolsó ajándékbeszerzős köreimet is. Azt hiszem mindenkinek megvettem, amit neki szántam. Mivel várni kellett egyik kedves ismerősömre (vagy minek is nevezzelek?:)), így közben volt időm nézegelődni a nagyobb bevásárlóközpontokban. Megállapítottam, hogy idén az emberek sokkal kevesebb pénzt költenek ajándékokra. Hosszabb időt tanakodnak a polcok előtt, legtöbben csak "apróságot" vesznek és igyekeznek a legkedvezőbb áru dolgot megvásárolni, és tényleg azt szem előtt tartva, hogy praktikus legyen, de olcsó is. Persze vannak kivételek. Mint én is :) Úgy érzem, bár nem mertem összeszámolni, idén majdnem a dupláját költöttem kariajira, mint az elmúlt évben. Jólvan, jólvan, mentségemre szolgáljon, hogy senkinek sem hülyeséget vettem.:) Tegnap este egy varázslatos, zenei élményben volt részem. Karácsonyi gospel koncertre invitáltak meg. Köszönettel fogadtam a kedvességet, és ezzel igazán értékessé vált számomra az elmúlt nap...O, happy day :) Eléggé későn, éjjel 1 óra fele értem haza. Bár igaz, ami igaz nem a koncert tartott ilyen sokáig :) A kimerítő élvezetes este, és a hosszabb út után jól esett bezuhanni ágyikómba. Ma szerda van. Kicsit belekeverdtem a napokba. Végre sort kerítettem az ajándékok becsomagolására is. A szobám zsúfolásig telt színes dobozokkal, ajándéktasakokkal. Ám, még a legnagyobb meglepetést nem sikerült felhoznom az autóm csomagtartójából... majd azt talán akkor , ha mindenki elcsendesedett :) Már csak egyet kell aludni.. és szenteste :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr211618931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása