C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mikulásos hangulatban

2009.12.05. 06:52 - Camka

Címkék: munka barátok alvás mikulás élvezetek

Péntek reggel két kis mikulásos meglepi fogadott az asztalomon. Két kedves kolléganőm Mikulása pár nappal korábban megérkezett és nekem is hoztak egy kis ajándékot. Nagyon örültem neki, igazán megleptek ezzel engem. Szerencsére ma csak 1-ig tartott a munkaidőm. Persze tipikusan jellemző volt, hogy a főnökasszonyom előtte 1 órával közölt valamit, hogy annak még össze kell állnia. Utolsó pillanatban mindig mindent. Aztán pár percnyi bosszankodás után csak nekikezdtem a munkának és pontban 1-re már végeztem is. Elégedetten vettem a kabátomat, és indultam az autó felé, hogy akinek ami kell még, az várjon vele hétfőig, és mindenki felejtsen el engem. Gyors hazaérkezés után kicsi kapkodás következett. A fejemben csak úgy pörögtek a tennivalók: mindenekelőtt végre ágyazz már be :) , takaríts, indítsd be a mosógépet... Aztán siess mert várnak! Bizony mentem Krisztához, hogy a tegnapra tervezett ünnepi dekorációkat elkészítsük. Meglepetésemre mindegyiknek az alapja már készen várt, csak a gömböcskéket, csingilingiket, ilyen olyan bogyókat, masnikat kellett felragasztani rájuk. Elég kreatív munka volt ez is. Szerintem nagyon szépre sikeredtek, de majd mindenki meglátja, ha végre lesz alkalmam átadni Neki. Ezek után eszembe jutott, hogy egy valakiről elfeledkeztem Mikulás ajándék kapcsán. Zullt elhívtam magammal, elmentünk s beszereztem a maradék meglepiket. Gyorsan eltelt a délután másik fele vásárlással, csavargással. Beszereztük a hozzávalókat a vacsihoz, ami nem volt más, mint friss langyos kacsazsíros kenyér újhagymával :) Nyammm, alig vártam, hogy hazaérjünk. Nagymama finom házi kacsazsírja ott lapult a hűtőszekrényben. Fel is faltunk majdnem fél kilo kenyeret. Nesze neked szénhidrátmentes nap. De a fene vigye ezt már nagyon kívántam :) Elfogyott még hét elején a gingseng italom. Azt tanácsolták, tartsak egy kis rövid időre szünetet. Észre is veszem ennek hatását magamon. Már 2 napja kora esténként kitör rajtam a fáradtság, és húz az ágy. Csütörtökön is már 6 órakor ágyban voltam, amit hamar követett az alvás is. Tegnap is valami hasonló történt. Vizsonylag korán bealudtam. Így fordulhatott elő, hogy most hajnalban pötyögtem be az elmúlt nap történéseit nagyvonalakban :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr591575242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása