C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már megint péntek...

2009.11.27. 18:40 - Camka

Mai napom olyan átlagos volt. Se jó, se rossz nem történt. Elvoltam egész nap, tanulgattam. Nap híre volt számomra, hogy bebukott a Sciennet. Mákvirág tudósította az ezzel kapcsolatos infókat. Nagy valószínűséggel mostanában már senki nem fog meggazdagodni a költekezéseiből, azokról a törzsvásárlókról már nem is beszélve, akik épp most toltak bele több száz ezreket a rendszerbe, bízva a gyors meggazdagodásban. Ám valakik, még az utolsó pillanatig nagyon jól jártak, tutti. Kellőképpen kivesézve ezt a témát arra jutottunk, hogy csakis az emberi kapzsiságról lehet szó, ami magával sodorta a VPOP és egyéb hivatalos szervek intézkedéseit, aztán a lavina megindulása után elsodort mindent. Azért arra kiváncsi vagyok, hogy a vizsgálatok milyen eredményre vezetnek. A nem épp kis tőkével rendelkező vezetőségnek sikerül e kimosakodnia ebből az egészből. Majd meglássuk :) Ám azért áldom az eszemet, hogy még a pár hónappal ezelőtti csábításnak is ellent tudtam állni, és sem kisebb, sem nagyobb vagyonnal nem szálltam be. Én még mindig jobban járok ezután is, ha a nyaralásos perselybe dobálom a pénzecskémet :) Így legalább minél hamarabb eljutok ismét Párizsba, és először végre Mauritiusra :) Valahol ezt is Kiskertésznek köszönhetem, hiszen anno az elején, amikor a sciennet regisztrációt én is megejtettem, ő már megjósolta, hogy előbb utóbb ez várható, és már akkor elgondolkodtam.... Azért ő is valamit nagyon tudhat :) mert soha nem beszél hülyeséget, mindig igaza van mindenben :)

Kora este több órányi gondolkozás és rábeszélés után elmentem végre az ügyeletre, mert beteges állapotom csak nem akart javulni, sőt egyéb tüneteket vettem észre. Az alapos vizsgálat után ismét kaptam 2 féle gyógyszert. Lassan már patikát nyithatnék itthon, annyi van belőle. Nah de majd csak meggyógyulok már végre :) Majd a Mikulás csak kikúrál :) Köszönöm Zullnak és a többieknek az aggódó telefonhívásokat. Megmaradok, retteghettek :P Nagyon mást nem is szándékozok ide írni. Ám azt még elmondom, Kedves Olvasóim, hogy bizti észrevettétek, hogy pár nap kihagyás történt bejegyzéseim soraiban. Ez valójában nem így van ám. Én szorgalmasan írogatok, rögzítem a mindennapok történéseit, csak még nem értek meg a publikálásra. Úgyhogy csak figyeljetek minden nap, mert majd előbb utóbb biztos kiteszem ezeket is a nagy nyilvánosság elé :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr501557008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása