C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Teanap

2009.11.19. 21:07 - Camka

Címkék: barátok ajándék élvezetek

Mai nap bent a munkahelyemen az elmúlt napokhoz képest nyugisan telt. Végre megengedhettem magamnak, hogy ne csináljak semmit :) Még egy kis közös teázgatás is belefért a mai napba. Tegnap meghozták a mézeskalács tea utánpótlásomat, így kedvenc kolléganőimet meg is invitáltam egy kis közös élvezkedésre. Alig vártam, hogy délután 4 óra legyen. Már délelőtt megbeszéltem Zullal, hogy jön értem és elmegyünk kicsit csavarogni. Nem messze jutottunk csak a szomszédba egy cukrászdáig :) Ahol nagyon fincsi gyümölcsös kosárkára és isteni alma ízű teára hívott meg. Olyan sok mesélnivalónk volt, hogy pillanatok alatt eltelt az a közel 2 óra hossza, amit együtt töltöttünk. Érdekes dolgokat tudtam meg, és egy szívességre is felkérést kaptam, amit még nem tudom hogyan fogok megoldani. Képzeljétek el, a teás csésze, amiben a finom teát hozták nekem, nagyon megnyerte a tetszésemet, különlegesen szép volt. Egyfolytában azon morfondíroztam, hogy vajon megvehetném e, hogyan szerezhetnék én is egy ugyanilyet. Vettem a bátorságot és megkérdeztem a lányokat, hogy árulják el, hogyan bótolhatnánk egyet, mert nekem nagyon kéne egy ilyen csésze. Hát először tanakodtak, hebegtek, hogy ez nem így működik. Amikor megjelent a tulaj. Mint kiderült Zullal nagyon jól ismerik egymást. Aki mindjárt megkérte Balázst, hogy mi lenne ha megkaphatnám a csészémet, amiből teázgattam. Én csak mosolyogtam :) Leült hozzánk az asztalhoz és jót beszélgettünk, aztán Zullal való jóbarátságukra hivatkozva, jelképes összegért, nekem adta a poharat minden tartozékával együtt :) és még kaptam ajándékba mellé egy nagyon finom különleges epres teafiltet is. Nagyon örültem neki :) Ezzel kedvenc poharaim közül ez került most az első helyre :) Este még bementem szolizni, ahol összefutottam egy régi ismerősömmel. Pár szót váltottunk. Nem sok időm volt trécselni, mert siettem haza. Várt a takarítás. Holnap kora délután vendégem érkezik, és mindenképp kicsit rendbe kellett tenni a szobámat mielőtt más beteszi a lábát :) Részben sikerült is, azonban még reggelre maradt egy kis munka. Így a mára tervezett tanulásom is elmaradt. Ám holnaptól muszály lesz összeszednem magam, hiszen az idő vészesen telik. Ám most megnézem "kedvenc" sorozatomat, kicsit olvasok aztán elvonulok aludni. Jó éjszakát Nektek is!

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr211537889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása