C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fárasztó napok

2009.11.14. 07:55 - Camka

Címkék: alvás sors

Valahogy nem jutott egyszerűen időm arra, hogy az elmúlt 2 napban megosszam veletek a történteket. Napközben sok volt a munka, este meg mikor hazaértem örültem, hogy végre elcsendesedhettem, aminek rendszerint az lett a vége, hogy korán el is aludtam. Persze a korai lefekvésnek köszönhetően éjjel 1 óra környékén szinte mindig felriadtam, és utána hosszadalmas volt a visszaalvás, ami miatt pedig másnap ismét nyomott állapotba kerültem. Bár nyugtalan alvásomnak más oka is van/volt. Ismét csalódnom kellett valakiben. Nagyon fáj, hogy újból rákellett döbbennem, hogy én mennyire naív vagyok. Hiszen a szemében valószínű nem vagyok több egy porszemnél. A jelek többsége mind erre utal... És hiába teszek bármit, a bennem rejlő értéket mindenki más felismeri, de az a valaki nem látja.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr371524020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása