C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pushing napok

2009.11.11. 21:48 - Camka

Vajon tényleg az vagyok? Vagy csak egyesek szemében tűnök ennek? Tegnap egy beszélgetés során, csak kibukott, hogy nagyon nyomulok. Igaziból nekem nem tűnt fel, csak szerettem volna, ha a másik fél is jól érzi magát. Gondoskodni arról, hogy kellemes percei legyenek neki is.Talán hálámat, kedvességemet szerettem volna csak kifejezni... De mint megtudtam tőle, így egy nap alatt ennyi minden, amivel bombáztam sok volt. Ez így nagyon gyors és meredek. Azt hiszem nem szándékosan csináltam. Nem szeretném kisajátítani a világból... Sőt elrontani sem szeretném a dolgokat... Bár már nagyon félek. Sokszor van úgy, hogy nem tudom, hogy írhatom, mondhatom e, jót teszek e vagy rosszat. Nem akarok nyomulós és rámenős lenni. Nem. Ma is elbizonytalanodtam, és megerősítést szerettem volna, hogy azzal amit mondtam, nem okoztam megint ezt a pushing érzést. De a telefonom nem éppen a megfelelő időzítésben érte Őt, és sajnos ingerülté vált a beszélgetés. Nem akarok az agyára menni. Már félek, amikor keresem, hogy meghallom unott "Igggeeeen" beleszólását a telefonba. Máskor nem volt ilyen... nem éreztem, hogy ennyire idegesíteném keresésemmel. Mostanában szinte mindig észreveszem ezt. Valami oka biztos van. Pushing. "Take it easy" Visszaveszek a tempómból... türelmes leszek, ha így neki jobb és nem zavaró. Közben Imhot kiváncsiságból megkérdeztem, hogy ő hogy lát engem, szerinte is tényleg nyomulós vagyok? Meglepődtem, mert igent mondott. Sokat beszélgettünk erről és általában az "ilyen" nőkkel kapcsolatos tapasztalatairól, a következményekről. Higyjétek el, nekem nem tűnt fel, hogy ilyen lettem. Felhívta a figyelmemet egy két dologra, és azt is hozzátette, ha nem szedem össze magam, akkor el leszek fenekelve :)

Update: Egyszerűen nem tudok aludni. Éjjel fél 2 van. Nemrég kaptam 2 tanácsot, egy olyan emberkétől, akire felnézek és akit mindenkinél jobban tisztelek, kedvelek, mégis sajnos hajlamos vagyok megbántani. Amit persze, én is nyomban megbánok :( Akkor a két tanács: 1. gondolkozz aztan cselekedj, 2. gondoljad at aztan cselekedj Ígérem megfogadom tanácsaidat és jó leszek!

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr661518959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása