C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

"te kis hamis" by Imho

2009.10.31. 18:09 - Camka

Címkék: barátok móka mikulás élvezetek

Micsoda nap volt tegnap :) Áki, alias Imho utalást tett arra, hogy én leszek a felesége :) Vagy ő lesz az uram és parancsolóm? :) Bár ha továbbra is szörnyű magyar sorozatokat fogok nézni és nem a Szövetség című filmet, akkor nem vesz feleségül.... ezt is hozzá tette :) Nagyon szeretem.. ő egy igazi jóbarát. Szinte mindent tud rólam, és mindig meghallgatja a hülyeségeimet... :) Szerinte is javíthatatlan mazochista vagyok :) Kár hogy messze lakik tőlem, nagyon messze... és amikor meg itt nyaral nem messze tőlem, nem merek találkozni vele. :) Az ismeretség kb. 9 évvel ezelőtt kezdődött. Már akkor gyorsan összebarátkoztuk kint a mólósétányon :) Emlékszel? ;) Virtuálisan napi szinten tartjuk a kapcsolatot. Jópár évvel ezelőtt megkértem, hogy megtisztelne e azzal, hogy ő lenne a gyerekeim keresztapja. Egészen a tegnapi napig így gondoltam, amíg el nem kezdtünk fantáziálni a közös esküvőnkről :))) Nah, de csak nem házasodhatok a gyerekeim keresztapjával, így előre lépett az első számú pozicíóba: a gyerekeim apja lesz :) Nagy lagzit csapunk és fizetős lesz. Mindenki fizet, hogy bulizhasson velünk... a hasznon meg elutazunk nagyon messze :) Bár a részletekbe nem igazán merültünk bele, mert majd ha megyek hozzá Bcsabára, mindent pontosítunk :) Addig van időnk ötleteket gyűjteni, hogy hogy is legyen. Ne izguljatok időben megkapjátok a meghívónkat, lesz időtök spórolni :) Bár gondoltam mielőtt nagyon rátérnénk a szervezési kérdésekre fontos lenne pontosítanunk egy kérdést. A tévénézés ügyét. Mivel drága vagyok neki, így megegyeztünk, hogy megérdemlem, hogy mindjárt kettő fullextrás tévén nézhessem a Barátok köztöt. Ő meg van olyan engedelmes, hogy kedvenc filmjét majd a sarokból egy kicsi régi 40 cm-es kopott tévén nézi :) Jól kiegyeztünk ?:) Már most alkut kellett kötnünk a jövőbeni házaséletünkhöz :) Mondta, hogy a tévénézés nagyon fontos dolog.... Bár szerintem annyira nem... meg is ijedtem, hogy majd úgy kell leélnem mellette a hátralevő életemet, hogy egész nap tévézünk. Gyorsan kiábrándítottam ebből és megpedzegettem neki, hogy mellettem eszébe sem jutna ülni a tévé előtt és bambulni azt :) Mindjárt kiváncsiskodni kezdett, hogy meséljek, mit tervezek? Nem árultam el semmi konkrétat, mert a tervemet, a projektemet még tökéletesíteni, fejleszteni kell... Annyit elárulok, hogy már most több órásnál tartok :) Mindenesetre hiányban nem lesz része :)) Kértem, amíg nem találkozunk gondolkozzon el a leánykérés módján, valami romantikusat szeretnék. Nah erre mondott ő egy olyan romantikusat, hogy " a focimeccsen jó lesz?" :))) Csak fogtam a fejemet és itt láttam jobbnak tenni, hogy én jobbra fordulok, ő pedig balra, még így virtuálisan is. :)

Huhhh, de pihent vagyok már napok óta..biztos megártott a sok tanulás.. :) Csak napok kérdése és vége lesz -egy időre- :) Aztán végre talán jöhet az édes pihenés... megspékelve egy kis pikáns élvezetes micsudival is? :) Remélem, mert márt nagyon hiányzik :))) lassan közeledik a telihold is :) Még mielőtt vérfarkassá változnék...

Ma nézegettem a neten Mikulásra ezt azt. El is raktároztam tarsolyomban jónéhány ötletet. Nagyon kreatív Mikulásom lesz az idén. Minden kedves barátomnak olyanban lesz része, mint még soha :) Bár akinek van valami különleges extra kívánsága nyugodtan írja meg. Idén mindent teljesít a Mikulásom, még vörös combfixben, tűsarkú cipőcskében és bojtos sapkában is ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr651489315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása