C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra itten vagyok :)

2009.10.11. 21:46 - Camka

Címkék: balaton barátok tanulás zorán szakvizsga élvezetek

Pár nap kihagyás után...Csütörtök óta nem írtam új bejegyzést... hmmm valahogy nem volt kedvem, nem volt hangulatom... még ha témám lett is volna, lehet nem akartam ország világ előtt nagydobra verni?:) Pedig Valaki, még éjjel 3 óra környékén is megleste blogomat ;) Azt hiszem tudom is, hogy ki volt , legalábbis három tippből kapásból kitalálnám :)) Nap mint nap szép számmal vannak látogatóim, bocsi, ha most őket olvasni való nélkül hagytam ebben a pár napban. A hétvége gyorsan eltelt. Holnap ismét mehetek dolgozni 2 hét kihagyás után. Már előre félek, hogy mi lesz az asztalomon, mi lesz bent a hivatalban.... Nincs sok hangulatom hozzá. Ma már elkezdtem tanulni a szakvizsgára is, de rá kellett jönnöm, hogy akármennyire lassan jogász leszek, van még mit tanulnom :) Délután lementem a strandra, mert telefonált Zsolt, hogy óriási szél van, nagyok a hullámok és szörföznek. Kellett volna vinnem egy fényképezőgépet, mert a túl közelinek tűnő túlsó part tisztán látható hegyei, a haragos zöld színű víz, a színes kite szörfösök az óriási hullámokon pördülve nagyon érdekes látványt nyújtottak. Szívesen kipróbáltam volna, ha nincs ilyen hideg. Addig is míg a srácok pörögtek, forogtak, nagy sebességgel lovagolták meg a hullámokat Esztivel jót beszélgettünk az élet nagy dolgairól és úgy általában a pasikról :) Utánna mindannyiunknak jól esett a forró tea, nah meg az a nagyon finom somlói galuska :) Ma este volt az m1-en a Zorán koncert 2. része. Nagyon tetszett, egészen reggelig el tudtam volna nézni. Kár, hogy ilyen rövid volt. Múltkor elfelejtettem megérdeklődni a siófoki művházasoktól, hgy akkor hogy is és mikor lesz náluk a koncert. Majd holnap ezt is igyekszem bepótolni. Annyi minden intéznivalót terveztem holnapra, csak nehogy a munka rovására menjen :) Megyek alszok, mert reggel nagyon nagyon nagyon korán kell kelnem. Jó éjszakát mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr61443552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása