C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fogfájás - Mire is? :)

2009.08.26. 20:10 - Camka

Címkék: fogorvos

Huhhh, nem kívánom senkinek az elmúlt éjszakát. Éjjel fél kettőkor már a 3. fájdalomcsillapító után kutattam. Iszonyatosan lüktetett a bölcsességfogam. Persze köszönhetem magamnak, hogy mindezt át kellett élnem. Már akkor el kellett volna mennem fogorvoshoz, amikor először megfájdult. Persze akkor még hatott egy szem gyógyszer, de tegnap éjjel négy is kevés volt. Akkor elhatároztam, hogy akármi lesz ma , elmegyek fogdokihoz, és véget vetek ennek a szenvedésnek. Valahogy elaludtam. Reggelre a helyzet nem változott semmit, bedurrant az arcom egész bal oldala. Nem volt mese, menni kellett. Alig vártam, hogy 12 óra legyen, ugyanis akkortól rendelt a fogorvosom. Már ott voltam fél 12- re. Kicsit aggódtam, mert újabb divat nála, és jogszabályra hivatkozva csak előre bejegyzésekre érkezett betegeket fogad. Még jó, hogy protekciós vagyok :) Meglátott és még a rendelési idő megkezdése előtt, soron kívül megvizsgált. "Nincs választás, húzni kell"- mondta. Én meg csak pislogtam kitátott szájjal, miközben a lámpa is vakítóan világított a szemembe. Nem ment egyszerűen, gonoszkodott makacsul a fogacskám, nem adta magát olyan könnyen. Még jó hogy a zsibbadás közben fájdalmat nem éreztem, épp elég volt hallani a roppanásos hangokat :) Aztán egyszer csak megállt felettem a dokinő, és kinyitottam szemem, elég zilált volt a külseje, látszott rajta is hogy kezd kimerülni, óriási energiát kell kifejtenie, hogy kellő erővel meg tudja ragadni. Haja a nagy erőlködésben kicsit borzas lett, arcán izzadság cseppek jelentek meg. Elég zihálva csak ennyit kérdezett, hogy "Fáj?". Ahogy ezt megláttam, ugyan mi jutott eszembe, s tudja a fene, de bevillant egy kép: Vajon ez a nő szex közben is ennyire zilált külsejű, amikor nagyon teljesíteni szeretne a férje kedvére? Elképzelni sem tudom, hogy a nagy kín közben miért asszociáltam erre. A doktornő anyukám korabeli. Igaz ami igaz, hogy nagyon fiatalos, és a korához képest nagyon jól néz ki. Magam is meglepődtem, hogy mi jutott eszembe. Időm aztán nem volt már ezt továbbgondolni, mert felkiáltott, hogy "megvan" :) Én meg kicsit megkönnyebbülve, nyugtáztam, hogy egyéb gond nélkül túléltem ezt az akciót is.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr171340490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása