C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ennyit a fogyókúráról...

2009.08.20. 12:51 - Camka

Címkék: fogyókúra mozgás borhét

A következő futam 1 órakor kezdődik, addig pihenésképpen írok pár sort. Sajna a tegnapi bejegyzésem is elmaradt, de ma bepótolom, írok a tegnapról is:)

Ismét rádöbbentem, hogy fogyókúra területén nem éppen vagyok kitartó, könnyen elcsábulok :) Kedd este még buzgón tanulmányoztam az agykontroll szabályainak megfelelő 4 napos fogyókúrát és el is határoztam, hogy na tessék akkor majd én holnaptól megmutatom, szigorúan betartom és majd mindenki megláthatja, hogy végigcsinálom, és meglesz az eredménye. Annyira lelkes voltam, hogy már előre a hétre össze is állítottam az étrendemet. A szigorú előírásoknak megfelelően beterveztem, hogy fehérje nap, keményítőnap, szénhidrátnap, gyümölcsnap és víznap aztán az elejéről újrakezdve. Másnap reggel a Sparban kezdtem. Annyira vásárolgattam a diétámhoz, hogy még a munkahelyemről is elkéstem. Bár nem szólt senki, de mégis úgy osontam be az irodámba. Kolléganőimnek gyorsan elújságoltam, hogy mibe kezdtem. Persze mondták ám mindjárt, hogy "nem fogsz te főzőcskézni, külön paszmatolni" :) Dededede, bizonygattam, és soroltam az előnyeit a diétámnak. Aznap szépen betartottam az előírt reggelit és az ebédet. Bár ilyenkor vacsorára is ugyanazt kell enni, amit délben ettünk. Nálam főtt tojás volt az étlapon, de valahogy nem igazán kívántam ugyanazt vacsorára. Délután 4-kor amikor belegondoltam, hogy megint tojást kell ennem kirázott a hideg.

Hazaértem a munkából, anyu azzal fogadott, hogy irány bevásárolni, mert hosszú hétvége lesz, és üres a spájz. No gyerünk, irány a Tesco és a Lidl. Egész jól bírtam, nem kívántam meg semmit, az agyamban még mindig az járt, hogy fogyókúra és a tojások :)

Ám lehet nem tudjátok, de majd programajánlóként is elmondom, hogy most van a BB Szüreti Fesztivál. Bár a legtöbbet az egész buliban a sok sörsátor jobbnál jobb csülkös, cupákos, saslikos, halászléleves, ilyen olyan pörköltes sátrak és a kirakodó vásár éri, nah meg akkor aki az adrenalin szintjét a magasba szereti olykor repíteni, annak nagyon ajánlom XXL kivitelben jobbra balra, vagy előre hátra kilengő, s olykor a csillagokig repítő hintát :) Ne kérdezzétek mi is a vidámparki neve, arra már nem emlékszem. Szóval ha már Bogláron jártunk, és 19-e volt, nézzünk le a borhétre. Nem is igazán a program érdekelt, mert a plakát olvasásakor semmi nem ragadott meg, hanem maga a hangulat. Iszonyat, hogy délután 6 órakor mekkora tömeg volt már. Áradt a jobbnál jobb kaja, bor, fagylalt illat. Kétszer megkerültük már az egész rendezvény területét, amikor egyszerűen már nem bírtam, és vettem magamnak egy kürtös kalácsot. Mivel a cupákos húsoknak csak az isteni illatát szeretem, az ízét már kevésbé, így maradt a kalács. Nesze neked fehérje nap. Nem érdekelt, gyorsan megmagyaráztam magamnak és anyukámnak, hogy kell az energia, nem szabad most fogyókúrázni, vizsga előtt állok, és csak az agyműködésemet nehezíti, ha nem kajálok rendesen :) Így legyűrve egy egész diós kalácsot, elindultunk haza felé.

El se hiszitek milyen jót aludtam ezek után :) Ma reggel, még megfordult a fejemben, hogy keményítő nap következik és reggelire csak 2 db gyümölcsöt szabad enni, de aztán gyorsan elhessegettem a gondolatot.

De ami a kis lelkemet nyugtatja és igaz kitartó erőm nem tűnt hosszúnak, de csak hogy ellensúlyozzam ezt, még tegnap vettem magamnak egy ugráló kötelet. Ma estétől rendszeres mozgás lesz. Pattogni mindig szerettem, ezt még élvezni is fogom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr351325247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása