C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ajjajjaj :)

2009.08.15. 20:25 - Camka

Címkék: zene tanulás alvás álom quimby lottósorsolás

Elég nyűgös napom volt. De most már jól vagyok :) Nem szeretem, ha reggelente nem magamtól ébredek...Főleg akkor, amikor kicsit tovább szundíthatnék. Ráadásul éjjel sem jól aludtam, többször felriadtam.

Történt valami számomra érthetetlen dolog is, amire egyszerűen akárhogy próbálok nem tudok visszaemlékezni. Három óra lehetett, felébredtem, nagyon ugatott Mazsola. (Mazsola mint egy mazsola:), csak négy lába van, de ugyanolyan édes :)) Nagy megdöbbenésemre láttam, hogy a laptop kábele ki van húzva a gépből, és a zsinór is a konektorból, ott hevertek mellettem az ágyon. Ott volt még mellettem egy papírtáska is. "Hát ezek meg, hogy kerültek ide?" Kérdeztem magamtól. Gyorsan körülnéztem, ugyan mi a fene történhetett? Van még valaki a szobámban, vagy amíg aludtam bejött valaki? Meggyőződtem, hogy ezek kizártak. Lakásajtó bezárva, ablakon redőny lehúzva. Sehogy nem értettem/ értem a helyzetet. Egy a biztos, hogy este amikor lehajtottam kispárnámra a fejem, ezek még a helyükön voltak. Vajon mit álmodhattam, vagy mi késztetett, hogy éjjel álmomban kihúzzam a kábeleket, ráadásul magam mellé tegyem a papírtáskával együtt? :) Érdekes. Hiába próbáltam visszaemlékezni, nem villant fel semmi álomkép, még arra se emlékeztem, hogy álmodhattam e valamit.

Nah, de ez most volt. Kitudja, hogy eddig mit tettem és mit fogok tenni még a jövőben álmomban! Mivel egyedül alszok, nehezen tud a válasz megfejtésében bárki segíteni. Lehet, hogy holdkóros lettem....Hmmm, a fene se tudja :) Csak nehogy odajussak, ahova az az ausztrál nő aki, éjszakánként több-kevesebb rendszerességgel a házból az utcára ment, és a szembejövő férfiakat egyszerűen leszólította, majd szexuális kapcsolatba lépett velük. A nő semmit nem tudott éjszakai kalandjairól, amíg a férje rajta nem kapta. Lehet nekem is a kábel, valami bondage cuccnak kellett volna álmomban :) Nem mintha szexuális problémáim lennének, de alvászavarban még szenvedhetek :)

Ezután a kis éjszakai történet után lássuk milyen is volt ez a mai nap. Egész nap tanultam. Ismét sikerült teljesítenem a betervezett 10 tétel megtanulását. Lassan, de haladok szépen előre, fogynak a tételek, bár a 44-ből még van bőven.:) Csak az a baj, hogy az idő az gyorsan repül, mindjárt itt lesz szeptember első hete.

Épp ezen morfondíroztam, kicsit letargiába is estem ez miatt, számolgattam a napokat, amikor megszólalt a rádióban egy zene. Ez volt tipikusan az a szám, amit pár hónapja amikor először meghallottam furcsán figyeltem, hogy hát ez mi... Aztán még egyszer és még egyszer meghallgattam.. És mára már a szövegét is megtanultam, dalolászom, dúdolom... "Hallod-e te bolond, ahogy az ereimben lüktet a vér" :) Ma is, ahogy meghallottam első dallamait, megpezsdült ereimben a vér, dalra fakadtam, teljesen feldobódtam. Keserédes gyönyör. Ez bejött. De hogy éjjel mit csináltam, az örök rejtély marad :)

Ps: amúgy az ötös lottón ma sem nyertem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr591311782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása