C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ördögi kör. Nehogy!

2009.10.27. 21:03 - Camka

Címkék: barátok gondolatok sors kedvesség élvezetek

Nem, nem, nem akarom. Olyan jól elvoltam eddig...

Délelőtt megcsörrent a telefonom. Ismeretlen számot jelzett, amit nem igazán szoktam felvenni, mert nem tudom, hogy kicsoda. Ám ezzel kivételt tettem. A döbbenet, ami akkor kiült az arcomra kolléganőm szerint ijesztő volt. Mr. Laczó hívott. A volt pasim. Nagyon sok rossz élmény, fájdalom és gonoszság kötődik hozzá. Az elmúlt 6 évben egyáltalán nem hiányzott, örültem, hogy anno "megszabadultam tőle" és végre elfelejtettem. Ő az akkori periódusomban egy hibás lépés volt. Teljesen kifordulva önmagamból menekültem hozzá, amit így utólag visszagondolva nem szabadott volna. Ma eszébe jutottam, iwiwen megnézte a telefonszámomat, és megkeresett. Szeretett volna találkozni. Épp erre járt és gondolta összefuthatnánk. Nem akartam. Azonban megbántani sem szerettem volna, így kevésbé voltam kommunikatív és a munkára hivatkozva gyorsan el is köszöntem tőle. Kicsit felzaklatott. Hirtelen olyan érzésem támadt, hogy ismét ugyanoda értem ebben a körben, ahol anno ugyanez a személy volt.. Akkor is épp Kiskertésszel egy negatív időszakot zártunk le, külön utakra indultunk. Bár én azt mondom, hogy akkori ragaszkodásom iránta sokkal erősebb volt. A csalódottságom, az elkeseredettségem belehajszolt más pasi világába, amely tele volt játszmákkal, megjátszott szerepekkel. Ez nagyon rossz útnak bizonyult. Hiába figyelmeztettek... Ma pedig megijedtem, hogy nehogy ugyanez történjen. Nehogy megint elkezdődjön ez a régi időszak, amelyben sorra csinálom majd a hülyeségeket. Bár úgy érzem, hogy érettebb lettem azóta, megerősödtem, és már nem hagynám magam elkápráztatni. Abszolút nem hiányzik a régi ismerettsége sem. Remélem vette a finom célzást és nem fog többet keresni. Lehet ez így bunkóság, de köszönöm, nagyon jól megvoltam eddig nélküle is. Más értékesebb személyek barátsága nekem sokkal többet jelent. Akik nem csaptak be, nem játszottak velem, és mások előtt nem aláztak meg soha. Nekem még van egy nagy feladatom az életben, amit igyekeznem kell jóvátenni és minden erőmmel azon lenni, hogy hogyan szerezhetem vissza olyan emberek bizalmát, barátságát, mint Kiskertész, s legyen az bármilyen kapcsolat, de ő ezerszer értékesebb és megbecsülendőbb emberke olymi Mr. Laczóknál.

Bent a munkahelyen minden a legnagyobb rendben zajlott. Végre kimozdulhattam az asztal mögül és főnökasszonyommal kivonulhattam hatósági ellenőrzést tartani. Nagyon élveztem, sok minden új dolgot tanultam. Igaziból a kettő helyen történő ellenőrzés kisebb megszakítással kitöltötte az egész napomat. Krisztám ígéretéhez híven már ma behozta az általa készített koszorúkat, amelyeket majd Mindenszentekre fogok kivinni a temetőbe nagypapáim sírjaira. Nagyon ügyes egy nőci, mindig olyan kreatív dolgokat talál ki és eddig kérhettem bármit, mind ügyesen kivitelezte. Egész olcsón meg is úsztam :) Kedvenc kolléganőm, Amis, ebédről visszatérve finomsággal lepett meg. Készített otthon tatárbifszteket és szép nagy adagot hozott nekem is belőle. Kedves meglepetést okozott ezzel. Vacsorára piritós kenyérrel és erős paprikával falatoztam :) Amis, köszönöm nagyon finom volt! Elterveztem, hogy ma viszonylag korán visszahúzódok a kis kuckómba, és pihenéssel töltöm az estét. Már épp ehhez készültem, amikor csörgött a telefonom. Barátosném keresett, hogy nagyon szeretné, ha összefutnánk, mert fontos mondandója van. Elég titkolózosnak tűnt, így persze nem tudtam neki nemet mondani. Beültünk egy klasz kávézóba, ahol rendelt nekem túrós gyümölcsös sütit, ő meg ivott valami különleges teát, és rátért a lényegre. Problémái vannak, szüksége volt a véleményemre. Sok okosságot nem tudtam mondani neki, de jól esett hogy bízott bennem, és fontosnak tartotta a véleményemet. Már itthon.. ágyban... párnák közt :) S reggelig így is maradok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr141479531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása