C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fortuna ma kegyes volt

2009.10.05. 21:49 - Camka

Címkék: utazás szerencse alvás kaposvár szakvizsga mauritius

Az éjszakai rossz alvás után reggel sikerült elaludnom. Félálomban szerintem kikapcsolhattam az ébresztőt, hogy nah még egy kicsit bóbiskolok, aztán a kicsiből másfél óra lett. Így gyors kapkodás után késve indultam Kaposvárra. Szerencsére nem volt nagy forgalom, és rendes tempóban tudtam haladni. Épp a kezdésre beértem. Ma volt a szakvizsga felkészítő első napja. Dög unalom volt. Mindezeket már az egyetemen tanultam, sőt ezekből már államvizsgáztam is. Semmi újdonságot nem mondott az oktató, és minden beképzeltséget félretéve, így én is meg tudtam volna tartani az előadást. Nem volt sok értelme, és a héten minden nap menni kell. Szigorúan jelenléti ívet íratnak velünk, délelőtt és délután is. Bár ma már egyezkedtem a mellettem ülő "kolleginával", gyakorolgattuk egymás aláírását, hogy beosztjuk, hogy ki mikor jön be, és ír alá :) Nem találtunk jobb megoldást. Szerintem tanulás nélkül is már most többet tudok ezekből a témákból, így felesleges ott ülnöm. Inkább haladnék a többi teendőmmel, például a szakdolgozatomat is lassan be kéne fejezni, ha már vizsgázni nem megyek polgári jogból, akkor teljesítsek még valamit ebben a félévben. Az újonnan megismert "kollegina" érdekes történeteket mesélt. Nemrég végigcsinált egy agykontroll tanfolyamot, igaz otthon egyedül, dvd lemezen rögzített tanfolyam anyagból tanulva, de a stresszkezelő és elmefejlesztő módszernek a mai napig hasznát veszi. Utánanéztem én is, hogy a stressz levezetésére, az alvászavar megszüntetésére, a fejfájások elmulasztására, gyorsabb és hatékonyabb tanulásra, a jó döntéshozatal megkönnyítésére és etc. mind alkalmas ez a módszer. Megígérte, hogy átmásolja nekem is az anyagot, és holnap behozza. Nagyon kiváncsi vagyok erre. Szerintem én is belevágok, talán formál valamit az elmémen, és a változás életemre is kedvező kihatással lesz majd. Végigcsinálom, aztán majd meglátjuk. Történt ma még egy kellemes meglepetés is velem. Ebédidőben bementem egy lottózóba, feladtam a heti ötös lottó szelvényeimet, hátha sikerül megkaparintanom azt a 2 160 millió Ft-ot, és kiruccanhatok végre Mauritiusra:) De közben már arra is gondoltam, hogy ha kijutok, akkor lehet már kint is maradok :) Naaa, visszatérve az előbbi gondolatomhoz, eszembe jutott, hogy a Fáraók kincse sorsjeggyel értékes nyereményeket lehet nyerni. Vettem is 2 db-ot. Képzeljétek, az egyiken nyertem egy ezrest :) Talán még soha nem nyertem, nagyon örültem neki. Elhatároztam, hogy azt a 400 Ft-ot, amibe került a kaparós kiveszem és a maradék 600 Ft-on holnap veszek még 3 db sorsjegyet. Hát ha nem is nyerek, de lassan meg lesz az az 5 db szelvény, amit majd beküldhetek a főnyereményekre pályázva :) Majd holnap tudósítom a történeteket. :) Ha pedig tényleg sokat nyernék, akkor blogom olvasói között kisorsolom, hogy ki utazhat velem Mauritiusra :) Nah jócccakát :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr41430246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása