C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vitorlázós nap a Balatonon

2009.10.04. 20:32 - Camka

Címkék: zene balaton barátság zorán nyugalom mauritius

Reggel, vagyis már délelőtt volt, amikor telefoncsörgésre ébredtem. Hirtelen fel se fogtam, hogy már 10 óra van. Ejh, jól elaludtam ma. Zsolt volt az. Hónapok óta nem keresett. Hello béjbi, kiabált bele a telefonba. Én meg csak álmosan hümmögtem, dörzsöltem a szemeimet, hátha akkor tisztán eljut a tudatomig, hogy valójában, most mi van :) Vitorlázni hívott. Először nem repdestem a boldogságtól, amikor megláttam, hogy csak 17 fok van kint. Bár a nap erőlkösött bejutni a lehúzott redőny résein, de sugarai gyengének bizonyultak. Beszélgettünk pár percet. Bizonygatta, hogy higyjem el jól fogom érezni magam, és később meleg lesz :) Meggyőzött. Jött is értem ebéd után, és tűztünk Siófokra, a kikötőbe. Nagyon sok vitorlás volt kint a vizen. Az idő délutánra nagyon szép lett. Amikorra leértünk már annyira kedvet kaptam, hogy menjünk, ússzunk, hogy én sürgettem, hogy mi van mááá nem indulunk :) Szinte egész délután kint voltunk. Meg is fogott a szél és a nap rendesen. Még mindig ég az arcom :) Tényleg jól éreztem magam. Ő olyan mintha a bátyám lenne. Mindig félt, óv, aggódik értem, kedvel és szeret :) És folyamatosan agymosást tart a hülyeségeim miatt, és elmondja, hogy javíthatatlan vagyok, de épp ezért bír engem :) Amikor kikötöttünk, már nagyon éhes voltam. Halatozóban meghívott egy hekkre sült krumplival. Mókás nap volt a mai. Ennyit már régen nevettem. Egész délután meséltettem Mauritiusról. Ő már megtehette, hogy oda eljutott. Úgy vágyok én is oda... Nála volt az autóban a laptopja, telis tele mauritiusi és egyéb nyaralásos fotókkal. Vajon én mikor élvezhetem ugyanezeket a pillanatokat? :)

Eszembe jutott, hogy az m1 ma este adja Zorán MŰPA koncertjének 1. részét. Azt nézem, fülelem, és nagyon élvezem. Szívesen ott lettem volna ezen a koncerten. Október 11-én vasárnap közvetítik a második részét. Utána is néztem már, hogy koncertturné állomás lesz e valahol itt a környékben, és nolám november 9-én Siófokra érkeznek. Szerintem ott a helyem, holnap meg is érdeklődöm a pontos infót. Most elköszönök és élvezem tovább ezt az értékes zené(sz)t.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr591427671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása